همشهری آنلاین: مدیرعامل برج میلاد تهران گفت: رستوران گردان و ویژه (VIP) برج میلاد تهران از این پس قابل استفاده برای عموم مردم و بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.

به گزارش تهران سما، فرزاد هوشیار پارسیان با اعلام این خبر گفت : با توجه به استقبال بسیاری از شهروندان جهت استفاده از رستوران های گردان و VIP برج میلاد، بر اساس دستور دکتر قالیباف شهردار تهران ، استفاده از امکانات و غذاهای این رستوران برای عموم شهروندان در همه سطوح اقتصادی امکان پذیر شد.

هوشیار افزود: در همین راستا مذاکراتی با پیمانکاران این رستوران‌ها صورت گرفته و به زودی عموم شهروندان در همه سطوح اقتصادی و هر میزان درآمد می‌توانند از این رستوران‌ها استفاده کنند.

وی اظهار داشت: استفاده از این رستوران‌‌ها به زودی برای همه شهروندان و علاقه مندان امکان پذیر خواهد شد و افراد باید نسبت به ‌رزرو از طریق تماس با شماره تلفن 8585 اقدام کنند.

هوشیار ضمن تکذیب خبر تعطیل شدن رستوران گردان برج میلاد افزود: هم اکنون در حال بررسی و تغییر منوی رستوران گردان هستیم و تا نهایی شدن منوی جدید که به زودی انجام می‌شود، رستوران گردان به طور موقت خدمات ارائه نخواهد داد.

مدیرعامل برج میلاد تهران در ادامه گفت: رستوران گردان برج میلاد، بزرگترین رستوران گردان دنیاست و دارای برند تخصصی در حوزه گردشگری مدرن شهر تهران است و باید معرف غذاهای ایرانی و هویتی ما باشد؛ هم اکنون نیز با توجه به این مسئله در حال تهیه منوی جدید هستیم.

هوشیار همچنین اظهار کرد: رستوران محیطی برج میلاد نیز هفته آینده افتتاح خواهد شد؛ در این رستوران نیز منوی غذای ایرانی در نظر گرفته شده است.

رستوران گردان برج میلاد در ارتفاع 276 متری سطح زمین قرار دارد. این رستوران به مبلمان زیبا و راحت مجهز بوده و طراحی زیبای کف و سقف به همراه نقش برجسته دیواری که تصاویری از شاهنامه را نشان می‌دهد، از جاذبه‌های بصری آن است.

رستوران ویژه(VIP) این برج هم که در ارتفاع 292 متر قرار دارد با الهام‌گیری از نقوش سنتی طراحی شده و فضایی مطلوب را جهت معرفی فرهنگ کشور فراهم آورده است.

کد خبر 171915
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز