همشهری آنلاین: فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اوضاع سوریه گفت: تصور می‌کنم که استکبار جهانی به این نتیجه رسیده است که ترفندهایی که در مورد کشور سوریه به کار برده، ناکارآمد است.

امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان در حاشیه پانزدهمین همایش تجلیل از افسران ورزش، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش نیروی زمینی ارتش و یگان‌های تابعه این نیرو در سراسر کشور، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استکبار جهانی اوج فشارها را علیه سوریه به کار بردند ولی راهکار دولت سوریه سبب شد که این توطئه‌ها و ترفندها ناکام بماند.

وی با بیان اینکه "در حال حاضر سوریه در مسیر امنیت و آرامش جلو می‌رود و ناآرامی‌های محدودی در این کشور وجود دارد"، گفت: ان‌شاءالله در آینده نزدیک دشمنان عقب‌نشینی و سوریه را به حال خود رها می‌کنند.

ایسنا گزار ش داده است: فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین درباره جنگ نرم و موفقیت نیروهای مسلح کشور در این عرصه بخصوص در عرصه سایبری، گفت: فضای سایبری فضایی است که امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آن ورود پیدا کرده‌اند و به قابلیت‌های خوبی دست پیدا کرده‌اند.

پوردستان در پایان اظهار کرد: در دانشگاه‌های ما ظرفیت علمی بالایی در زمینه جنگ نرم وجود دارد و اکنون ارتباط خوبی بین نیروهای مسلح و دانشگاه هست و نیازمندی‌های نیروهای مسلح برای دانشگاه‌ها تعریف شده است. ما در مقابل آفندهای دشمنان در این زمینه به پدافندهای مناسبی دست پیدا کرده‌ایم و ان‌شاءالله توانایی آفندی‌مان را نیز ارتقای بیشتری خواهیم داد.

کد خبر 174324
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز