همشهری آنلاین: معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت:ایران برخلاف دشمنان ملت سوریه، به دنبال جلوگیری از کشتار بی گناهان است.

سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح درخصوص دخالت بیگانگان در امور سوریه اظهار داشت: گفته‌ وزارت خارجه آمریکا در مورد سرنگونی دولت سوریه سخنانی گزافه بیش نیست و شرایط امروز سوریه حاکی از شکست آمریکا و هم پیمانانش در پروژه ضربه به سوریه و مقاومت است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سپاه نیوز، معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح اعلام کرد: امروز با قاطعیت می‌توان اظهار داشت که پرونده کودتای آمریکا علیه سوریه با ناکامی استکبار جهانی بسته شده است.

جزایری همچنین گفت: مساله مقاومت موضوعی نیست که جمهوری اسلامی ایران به راحتی از کنار آن بگذرد ضمن آنکه مقاومت منطقه به حدی از توانمندی و بلوغ رسیده است که قادر است از خود در برابر هجمه‌ها نگهداری کند و متقابلا خسارت‌های قابل توجهی به دشمنان وارد سازد.

این مقام ارشد نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران بر خلاف دشمنان سوریه که منویات خود را همراه با اقدام نظامی و اقدامات تروریستی که نتیجه‌اش جز کشتار انسانهای بیگناه ندارد دنبال می‌کنند، تلاش دارد با پرهیز کشورهای بیگانه به مداخله در امور داخلی سوریه و کمک به دولت و مردم سوریه برای رسیدن به وضع مطلوب، در یک فضای مسالمت آمیز، به رشد و توسعه مقاومت کمک کند.

کد خبر 175148
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز