چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ - ۰۷:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه 18 هنرمند ایرانی در مرکز بین‌المللی هنرهای پاریس از 25 ژوئن (5 تیرماه) تا 24 ژوئیه (3 مرداد) به مدت یک ماه برپا خواهد شد.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه که با هدف معرفی هنر جوانان خلاق ایرانی برپا شده، آثار 18 هنرمند ایرانی را با عنوان "بخشی از من : در مغاک" (Part of me: mise en abyme) برای علاقمندان به هنر در پاریس به نمایش می‌گذارد.

بخشی از من: در مغاک" برنامه‌ای ویدئویی است که از سوی امیرعلی قاسمی و ساندرا اسکورویدا برای جشنواره و نمایشگاه هنر ایرانی هنرگردانی شده که از 25 ژوئن تا 24 ژوئیه (5 تیر تا 3 مرداد) در مرکز بین‌المللی هنرهای پاریس (سیته انترنسیونال) برگزار می‌شود.

هنرمندان جوانی که در این جشنواره و رویداد هنری آثارشان به نمایش گذاشته خواهد شد شامل مرهشیم الله یاری، مهرانه آتشی، مانلی آیگانی، بهار بهبهانی، نگار بهبهانی، کارابالو فرمان، سمیرا اسکندری، نوشین فرهید، باربد گلشیری، زینت ایزدیار، نصرت نصرتیان، آمیتیس متولی، ندا رضوی‌پور، حامد صحیحی، بهار سمدی، فرخنده شاهرودی، نگار تحصیلی و کیانوش وهابی است.

بنابر گفته برگزارکنندگان این نمایشگاه، آثار این هنرمندان منعکس کننده تنوع زیادی از هنر ایران امروز است که نماینده‌ای از مهد جامعه ایرانی در اروپا است.

این مجموعه آثار که به صورت ویدئویی در مرکز هنرهای شهر پاریس ارائه خواهد شد، از سوی کارشناسان و هنرمندان به صورت کارگاهی ارائه می‌شود که فرصتی برای گردهم آوردن نقاط مختلف از جامعه پراکنده نسل اول و یا دوم و جوان است.

 

کد خبر 173976

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز