چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۱ - ۱۰:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: آثار هنرمندان ایرانی مقیم آمریکا در نمایشگاهی با عنوان "هوای تازه" (Fresh Air) در ایالت کالیفرنیای آمریکا برگزار می‌شود.

پوستر تجسمی

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه هنری که قرار است 17 تا 26 آگوست (27 مرداد تا 5 شهریور) در شهر اسکاندیدو ایالت کالیفرنیای آمریکا برپا می‌شود، هنرمندان در رشته‌های نقاشی، عکاسی و مجسمه آثارشان را به نمایش خواهند گذاشت.

کانون فرهنگی ایرانیان با همکاری مرکز فرهنگی بین‌المللی مهر در آمریکا آثار هنرمندان نقاش، مجسمه‌ساز و عکاس ایرانی را به مدت دو هفته به نمایش خواهد گذاشت.

برگزارکنندگان این نمایشگاه که یکی از بزرگترین مراکز فرهنگی ایرانیان در کالیفرنیا هستند، قرار است آثار هنرمندان مقیم آمریکا را در معرض نمایش عمومی قرار دهند به همین دلیل از همه هنرمندان دعوت کرده تا آثارشان را برای برپایی نمایشگاه ارسال کنند.

کانون فرهنگی ایرانیان بیست و سه سال است که در آمریکا تاسیس شده و به آموزش زبان فارسی و فرهنگ ایرانی می‌پردازد، همچنین محلی برای گردهم آیی فرهنگی به خصوص در عرصه هنرهای تجسمی و نمایشی ایرانیان است.

این نمایشگاه که در گالری کانون فرهنگی ایرانیان با عنوان "M.gallery" برگزار می‌شود، در حمایت از هنرمندان ایرانی مقیم آمریکا آثار این هنرمندان را ارائه می‌دهد.

 

کد خبر 177959
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز