همشهری آنلاین: معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: پل‌هایی که در بزرگراه صدر به کار می‌روند پل تک پایه است که برای نخستین بار توسط مهندسان داخلی ساخته می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، صبح روز دوشنبه جمعی از اصحاب رسانه‌ها از پروژه در حال احداث تونل صدر نیایش بازدید به عمل آوردند که در حاشیه این مراسم مازیار حسینی با بیان این مطلب افزود: پل صدر که پلی تک پایه است یکی از دستاوردهای نوین در کشور محسوب می‌شود که به طور کامل توسط مهندسان داخلی در حال اجرا است؛ این درحالیست که پیش از این تنها پل سیدخندان به صورت تک پایه پیش از انقلاب در کشور اجرا شده بود که این کار توسط پیمانکاران فرانسوی صورت گرفته بود.

وی ادامه داد: مجموع تونل‌های در دست اجرا دراین پروژه 10 هزار و 250 متر است و این پروژه دستاوردهای بسیار مفیدی برای جامعه مهندسی کشور به دنبال داشته است.

حسینی ادامه داد: پروژه پل صدر در حالی در دست اجراست که ترافیک در این محدوده روان است و تردد خودروها درست در زیر پلی که در دست احداث است صورت می‌گیرد.

معاون فنی وعمرانی شهرداری تهران در ادامه گفت: شهرداری تهران در حوزه تکنولوژی بتن قدم‌های بسیار خوبی را برداشته و دراین پروژه از بتن خود متراکم استفاده شده که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی ادامه داد: 50 درصد از کل پروژه صدر به انجام رسیده و از بزرگراه امام علی(ع) تا تونل نیایش که به سه قطعه تقسیم شده، کار در حال انجام است.

کد خبر 172266
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز