همشهری آنلاین: معاون مالی و اداری شهرداری تهران از ورود آخرین محموله جرثقیل‌های فوق سنگین پروژه طبقاتی صدرخبر داد و گفت: با وجود تمام فشارهای مالی تا کنون موفق به تامین بودجه این پروژه شده‌ایم و امیدواریم این روند ادامه یابد.

به گزارش همشهری آنلاین، حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب افزود: آخرین محموله جرثقیل‌های فوق سنگین پروژه پل طبقاتی صدر آماده و وارد شده است تا قطعات مونتاژ شده این پروژه برروی پل قرار گیرد.

وی افزود: این جرثقیل‌ها که در پروژه صدر به کار گرفته خواهد شد به یکی از معروف‌ترین برند‌ها سفارش داده شده است.

پورزرندی با اشاره به تامین بودجه این پروژه اظهار داشت: فشار مالی زیادی برای تامین بودجه پروژه‌های بزرگ وجود دارد و این پروژه نیز یکی از بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پروژه‌های شهری است که با وجود تمام فشار‌ها تا کنون موفق به تامین بودجه آن شده‌ایم و امیدواریم با لطف خدا این روند ادامه یابد.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران تصریح کرد: پروژه پل طبقاتی صدر و تونل نیایش از پروژه‌های اولویت دار شهر تهران است و هم اکنون در سه شیفت کاری در حال انجام است.

وی خاطر نشان کرد: بخش عمده‌ای از بودجه پروژه‌های مهم و در اولویت شهرداری از طریق تامین فاینانس محقق شده و با وجود مشکلات زیادی که وجود دارد هیچکدام از پروژه‌ها متوقف نشده است.

کد خبر 187302
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز