گروه شهری: با اجرای عملیات لاینینگ‌ نهایی در حدود 2600متر از تونل‌های اصلی پروژه احداث تونل ‌نیایش، پیشرفت ‌فیزیکی این طرح عظیم ‌شهری به ‌مرز 74درصد رسید.

جانشین مجـری طرح‌های تونلی سـازمـان مهندسی و عمران شهر تهران، ضمن اعلام خبر فوق افزود: تاکنون 40 درصد از کل عملیات ‌لاینینگ در تونل‌های ‌اصلی پروژه تونل‌ نیایش به ‌اتمام رسیده و از این‌رو تمهیدات‌ لازم برای سفارش و ساخت جت‌‌فن‌ها و تأسیسات الکترومکانیکال مورد نیاز در این پروژه در حال ‌انجام است.

سیدمهدی پورهاشمی با بیان‌ اینکه هم‌اکنون چهارهزار و 393 نفر در 52جبهه‌کاری پروژه احداث تونل ‌نیایش مشغول فعالیت هستند، از افزایش تعداد نیروی ‌انسانی به 4500 نفر تا پایان ماه‌ جاری خبر داد و گفت: افزایش نیروی‌ انسانی به ‌موازات افزایش قالب‌های بتن‌ریزی نهایی از 12ست به 14ست انجام ‌می‌شود و قالب‌های جدید هم‌اکنون در حال مراحل ‌نهایی مونتاژ و آماده‌سازی است.

گفتنی ‌است براساس پیش‌بینی‌ها و با افزایش قالب‌های بتن‌ریزی ‌نهایی به 16ست، این عملیات تا پایان شهریورماه به ‌اتمام می‌رسد و از آن زمان سایر اقدامات ‌اجرایی تونل‌ نیایش که بیشتر مربوط به نصب و آزمایش تأسیسات مورد نیاز است، آغاز خواهد شد.

کد خبر 173775
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز