شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: آخرین فیلم از بخش سینمای جهان، فردا یکشنبه 31 اردیبهشت ماه ساعت 16:30 دقیقه فیلم « منطقه امنیتی مشترک» به کارگردانی "پارک چان ووک" محصول سال 2000 میلادی به مدت 110 دقیقه به نمایش درمی‌آید.

پوستر فیلم

به گزارش همشهری آنلاین، فیلم «منطقه مشترک» داستان تیراندازی در منطقه‌ای غیرنظامی بین دو کره است که دو کشته بر جای می‌گذارد و هر دو مقتول از سربازان کره شمالی هستند که گروهبانی ازکره شمالی آنها را هدف گلوله قرار داده است.

روایت‌هایی که از سوی دو طرف متخاصم نقل می‌شود که با یکدیگر تناقض دارد از این رو دستور تحقیق صادر می‌شود، قرعه به نام یک سرگرد از واحدهای سازمان ملل می‌افتد و او اولین زنی که از سال 1953 به این منطقه مرزی پا می‌گذارد در طول تحقیقات سرانجام کشف می‌کند که تبادل آتش روی پل بی بازگشت رخ داده است و عواملی متفاوت با آن چه که هر دو طرف در پروتکل‌های خود به آن پرداخته اند داشته است و ... .

علاقمندان برای استفاده از برنامه نمایش فیلم می‌توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 16:30 به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.tmoca.com و یا با شماره تلفن 88951965 (روابط عمومی) و 88955753 (سینماتک) تماس بگیرند.

 

 

کد خبر 171018

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز