دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: در بخش سینمای جهان فیلم «بیداری» به کارگردانی پنی مارشال محصول سال 1990 به زبان انگلیسی به مدت 121 دقیقه، روز چهارشنبه20 اردیبهشت ماه ساعت 16:30 در سالن سینماتک موزه هنرهای معاصرتهران به نمایش درمی‌آید.

فیلم خارجی

به گزارش همشهری آنلاین، این فیلم درباره یک دانشمند زیست شناس و روانشناس (رابین ویلیامز) است که وارد مرکزی می‌شود که در آن افرادی نگهداری می‌شوند که از نظر روانی دچار یک ایست و خواب قوی شده‌اند و از نظر جسمی نیز به چیزهای بسیار کمی واکنش نشان می‌دهند.

در واقع همچون انسانهایی مرده می‌مانند که راه می‌روند.این روانشناس تصمیم می‌گیرد بر روی این بیماران پژوهش کرده‌،دارویی را که برای بیماران پارکینسون تجویز می‌شود به آنها بدهد و به خصوص از بیماری خاص(با بازی رابرت دنیرو) شروع می‌کند.

آزمایش جواب مثبت داده بیماران درمان شده و از خواب چندین ساله جسمانی و روانی خود بیدار می‌شوند،اما پس از مدتی بیماری دوباره به بدن برمی‌گردد و دیگر به دارو جواب نمی‌دهد و ... .

علاقمندان برای استفاده از برنامه نمایش فیلم می‌توانند روزهای یکشنبه و چهارشنبه هر هفته ساعت 16:30 به موزه هنرهای معاصر تهران واقع در خیابان کارگر شمالی مراجعه کنند و یا برای اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.tmoca.com و یا با شماره تلفن 88951965 (روابط عمومی) و 88955753 (سینماتک) تماس بگیرند.

 

 

کد خبر 169467

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز