شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۷:۴۱
۰ نفر

گروه حوادث: زن جوانی که دقایقی بعد از مرگ همسرش ، به عنوان اولین مظنون در قتل وی بازداشت شده است، هنگامی‌که در شعبه یکم بازپرسی دادسرای جنایی روبه‌روی بازپرس محمدحسین شاملو قرار گرفت، با انکار قتل همسرش ادعا کرد مرگ شوهرش یک اتفاق بوده که به دنبال درگیری خانوادگی به‌وقوع پیوسته است.

ظهر جمعه 11 اسفند هنگامی‌که ماجرای درگیری خانوادگی مرگباری در خیابان 168 غربی تهرانپارس به پلیس گزارش شد، ماموران پلیس و بازپرس حسین شاملو با حضور در قتلگاه که حیاط یک ‌آپارتمان چند طبقه بود، با جسد مرد 37 ساله‌ای روبرو شدند که بر اثر واردآمدن ضربه مرگباری به شکمش و خونریزی شدید جان باخته بود.

با آغاز بازجویی‌های پلیسی یکی از همسایگان که مقتول لحظاتی قبل از مرگ به خانه وی پناه برده بود، مدعی شد مرد جوان ثانیه‌هایی قبل از مرگ گفته است که همسرش با چاقو وی را مجروح کرده است.

با توجه به آنکه بررسی‌ها نشان می‌داد این زن و شوهر از مدتها قبل با یکدیگر اختلاف شدیدی داشته‌اند، بازپرس محمدحسین شاملو همسر مقتول را به عنوان اولین مظنون جنایت خونین بازداشت کرد و بازجویی های تخصصی از وی آغاز شد.

روز گذشته زن 27 ساله  هنگامی که در شعبه یکم دادسرای جنایی پایتخت در مقابل قاضی شاملو قرار گرفت، در توضیح ماجرای جنایت گفت: 11 سال پیش با همسرم ازدواج کردم،  از همان ابتدا اختلافات شدیدی بین ما وجود داشت، اما در حالی که 2 کودک خردسال داشتیم، از مدتی قبل اختلافاتمان شدت گرفته بود.

وی افزود: روز جمعه همسرم خواب بود و من در حال صحبت‌کردن با تلفن بودم که ناگهان او از خواب بیدار شد، شوهرم به بهانه اینکه صدای من هنگام صحبت کردن با تلفن بلند بوده به من اعتراض کرد که سر همین موضوع با یکدیگر درگیر شدیم، در جریان این درگیری بود که لوستر خانه افتاد و شکست.

این زن در ادامه مدعی شد: من همسرم را نکشته‌ام، بلکه او در هنگام درگیری بر روی  شیشه‌های خرد شده لوستر افتاد و به شدت مجروح شد،  بعد از آن خودم برای نجات جان او با اورژانس تماس گرفتم، اما قبل از آ‌مدن اورژانس جان سپرد و پلیس مرا دستگیر کرد.

محمدحسین شاملو در توضیح نتایج آخرین تحقیقات گفت: این متهم همچنان اصرار دارد که مرگ شوهرش اتفاقی بوده است و جراحاتی که بر روی بدن او وجود دارد هنگامی به وجود آمده است که او بر روی زمین افتاده است، اما شواهد صحنه جنایت و اظهارات شاهدان بیانگر آن است که وی متهم اصلی این جنایت است.

کد خبر 17033

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز