دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۶:۲۵
۰ نفر

گروه حوادث: با کشف جسد نیمه عریان یک پسر جوان دیگر که با ضربه چاقو از پا در آمده بود، بازپرس جنایی تهران دستور بررسی درباره چند جسد مجهول الهویه دیگر را صادر کرد.

بازپرس اصغرزاده از کارآگاهان جنایی پایتخت خواست مشخص کنند آ‌یا هیچ ارتباطی بین کشف اجساد مردان جوان به صورت نیمه عریان وجود دارد یا خیر؟

در آخرین مورد کشف جسد که ساعت 22 و 21  دقیقه شنبه گذشته رخ داد، کارگران شهرداری متوجه جسد رها شده پسر جوانی در یکی از پارکهای شهرری شدند.  با اعلام خبر این جنایت، بلافاصله تیم تحقیق پلیسی برای بررسی صحنه جرم به محل کشف جسد اعزام شد اما در تحقیقات اولیه هیچ مدرکی که هویت مقتول را که جوانی حدودا 20ساله بود مشخص کند، کشف نشد. برپایه این گزارش ،جسد نیمه‌عریان این پسر جوان در حالی کشف شده است که وی با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

کارآگاهان جنایی در حالی تحقیقات برای شناسایی عامل این جنایت را آغازکرده‌اند که ساعت 9 و30 دقیقه دهم اسفند نیز کشف جسد نیمه عریان جوان مجهول الهویه ای در بزرگراه آزادگان به اطلاع بازپرس حسین اصغرزاده رسید ، مقتول با 10 ضربه مرگبار چاقو جان خود را از دست داده بود، اما تاکنون هویت قربانی و یا عامل قتل وی مشخص نشده است.

21بهمن ماه نیز کارآگاهان پلیس جنایی پایتخت با جسد نیمه عریان و بدون سر مردی جوان در خیابان نواب مواجه شد که با ضربات مرگبار چاقو به قتل رسیده بود. هویت این قربانی و عامل جنایت وی نیز هنوز شناسایی نشده است.

این در حالی است که مسئول روابط عمومی ناجا نیز  از کشف جسد یک مرد جوان دیگر به صورت مشابه در هفته گذشته خبر داده است.

کد خبر 17680

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز