گروه حوادث: با کشف سومین جسد مجهول‌الهویه مثله شده در پایتخت، بررسی‌های ویژه ای برای بررسی ارتباط یا عدم ارتباط این 3 جنایت مشابه دریک ماه گذشته آغاز شده است.

ساعت 9 و30 دقیقه پنجشنبه 10 اسفند، بازپرس حسین اصغرزاده و کارآگاهان جنایی پایتخت به محل کشف جسد بدون سر پسر جوانی رفتند که با 10 ضربه چاقو از پای درآمده بود.

بازپرس اصغرزاده در خصوص این جنایت به همشهری گفت: با توجه به ظاهر قربانی مجهول‌الهویه ،به نظر نمی‌رسد که وی کارتن خواب باشد، علاوه بر آن دیگر شواهد بیانگر آن‌است که وی در مکان دیگری به قتل رسیده و سپس جسد بی جانش در حالی که لباسهای وی از تنش خارج شده است، به محل کشف جسد انتقال یافته است.

برپایه این گزارش، تحقیقات برروی این جنایت در حالی آغاز شده است که کارآگاهان اداره 10 آگاهی تهران (ویژه بررسی پرونده های قتل) صبح چهارشنبه 18 بهمن ماه نیز با جسد بدون سر مرد جوان 18 تا 28 ساله‌ای که  در داخل کیسه‌های بزرگ مشکی رنگ جاسازی شده بود مواجه شدند، تنها مشخصه این مقتول مجهول‌الهویه یکی از انگشتان بدون ناخن  او بود، در این جنایت نیز تعدادی از البسه قربانی از تن او خارج شده بود.

چند ساعت بعد از کشف این جسد نیز در حالی که بررسی‌ها درباره این جنایت ادامه داشت ساعت دوازده همان روز، پلیس جنایی پایتخت در برابر وقوع جنایت تلخ دیگری قرارگرفت.

این بار قربانی بدون سر، زنی بود که جسد مثله شده‌اش در بسته‌های مارک‌دار یکی از فروشگاه‌های  لباس قرار داده شده و در میان شمشادهای کوچه‌ای در فرمانیه رها شده بود، با کشف این جسد تحقیق درباره این جنایت که احتمال می‌رفت با ماجرای کشف جسد مثله شده مرد جوان در خیابان نواب ارتباط داشته باشد آغاز شد ولی تا کنون به نتیجه‌ای نرسیده است.

با توجه به شرایط این سه جوان از جمله سن قربانیان، نحوه قتل و رها کردن اجساد ، این احتمال وجود دارد که بین قتل آنها ارتباطی وجود دارد.

روز گذشته بازپرس اصغرزاده گفت: دستوراتی در خصوص بررسی مکان جغرافیایی کشف این اجساد، نوع ضربات، نوع قتل و نشانه‌های دیگر بر روی اجساد برای یافتن عامل یا عاملان جنایات که امکان ارتباط بین آنها نیز باید مورد بررسی قرار گیرد، از سوی دادسرای جنایی صادر خواهد شد. 

کد خبر 16961

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز