یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۶:۳۱
۰ نفر

گروه حوادث: فرمانده پلیس استان تهران روز یکشنبه ششم اسفند، به تشریح جزئیات هولناک‌ترین حادثه جنایت‌بار خانوادگی سال در رباط‌کریم پرداخت.

در جریان این جنایت وحشتناک یک جوان افغان، 5‌عضو خانواده‌ خواهرش را در محل یک انبار قتل عام کرد و اجسادشان را به قعر چاه 80 متری انداخت.

صبح یکم اسفند ماه، پس از آن‌که مأموران تجسس کلانتری 14 ابوطالب با تماس یک مرد افغانی احتمال وقوع جنایتی خونین در یک انبار در روستای ده حسن رباط‌کریم را دادند، به محل انبار رفته و در آنجا با تعقیب رد لکه‌های خون که به یک چاه ختم می‌شد، توانستند اجساد 5 انسان را از عمق 80 متری چاه خارج کنند.

با پرس‌وجو از اهالی مشخص شد که اجساد متعلق به نگهبان 28 ساله انبار به نام غلام، همسر جوان او به نام فاطمه و 2 کودک 3 و 4 ساله ‌آنها به نام‌های حسین و میثم و برادر فاطمه به نام رضا است که همگی با ضربات چاقو به طرز فجیعی از پای درآمده بودند.

وقتی در بررسی‌های محلی مشخص شد ساعاتی قبل از پیدا شدن اجساد، یکی از برادران زن جوان که جوان معتادی به نام هاشم است اقدام به حمل مقداری از اسباب و وسایل خانه کرده است، عملیات پلیسی برای دستگیری وی آغاز شد.

ساعاتی بعد مرد جوان در حالی که هنوز لبا‌س‌های خونی‌اش را به تن داشت در روستای ده حسن دستگیر شده و به ارتکاب جنایتها اعتراف کرد.

سردار زارعی- فرمانده پلیس استان تهران- روز گذشته با بیان جزئیات این خبر گفت: در بازرسی مرد جوان که اعتیاد شدیدی دارد،400 هزار تومان پول به همراه ساعت مچی خواهرش و همسر وی، کشف شد و وی در توضیح انگیزه جنایتها در اعترافات خود گفت: ساعت 24 روز یکشنبه به همراه 3 جوان افغانی دیگر به نام‌های علی، نبی سیاه و احمد، پس از مصرف کراک و مواد روانگردان با انگیزه سرقت به خانه خواهرم رفتیم. من سگهای داخل انبار را که با من آشنا بودند مشغول کردم و سه همدستم با زدن نقاب با چماق و چاقو وارد خانه خواهرم شدند، اما با پارس ناگهانی سگ‌ها، شوهر خواهرم و برادرم از خواب بیدار شدند که با ضربات چاقو به قتل رسیدند.

در همین زمان فاطمه را نیز که مرا شناسایی کرده بود به همراه فرزندان خردسالش به قتل رساندیم.

بدین ترتیب «علی» 19 ساله و «نبی سیاه» 23 ساله دستگیر و تحقیقات جهت دستگیری دیگر متهم فراری این پرونده ادامه دارد.

کد خبر 16598

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز