چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۸:۴۹
۰ نفر

گروه حوادث: بیمار روانی با قتل دختری 22ساله با ضربات چاقو، دومین جنایت خونین خود را پس از 6 سال رقم زد، این مرد جوان در سال 79 نیز مادر و خواهر خود را به طرز فجیعی به قتل رسانده و به همین دلیل 4 سال در یک بیمارستان روانی بستری شده بود.

ساعت 17 و 30 دقیقه بعد ‌از ‌ظهر سه‌شنبه 24 بهمن، مرد جوانی به کلانتری 138 جنت آباد رفت و از قتل دختری 22 ساله در خانه‌اش خبر داد.

ماموران وقتی متوجه آثار لکه‌های خون برروی لباس مرد جوان شدند، عازم خانه او شده و در آنجا بود که با جسد غرق خون دختری جوان به نام اکرم که با 19 ضربه چاقو به قتل رسیده بود مواجه شدند.

با گزارش موضوع این جنایت، قاضی محمد حسین شاملو، بازپرس ویژه قتل تهران و تیمی از کارآگاهان اداره دهم آگاهی با حضور در قتلگاه دختر جوان تحقیقات خود را‌ آغاز کردند.

ماموران در نخستین اقدام به تحقیق از افشین که ادعا می کرد به بیماری روانی مبتلاست پرداختند.

او در این بازجویی ها گفت: من و اکرم چند سال پیش زمانی که من در یک بیمارستان روانی بستری بودم آشنا شدیم و دوستی ما از آنجا آغاز شد،در آن زمان او برای دیدن یکی از دوستانش که کارشناس بیمارستان بود به آنجا می آمد و در یکی از همین روزها بود که او را دیدم و به وی علاقمند شدم. مدتی بعد وقتی از بیمارستان مرخص شدم دوستی ما ادامه یافت.

 وی ادامه داد: من علاقه زیادی به این دختر جوان داشتم اما از مدتی پیش احساس خطر می‌کردم، فکر می کردم او قصد از بین بردن مرا دارد. برای همین بود که شب قبل از حادثه نقشه قتل او را کشیدم و پس از آنکه وی را به بهانه حرف زدن به خانه ام دعوت کردم با ضربات چاقو وی را از پا در آوردم.

در حالی که تحقیقات پلیسی نشان می داد علت بستری بودن مرد جوان در بیمارستان روانی، قتل مادر و خواهرش بوده است، کارآگاهان به بررسی پرونده این جنایت پرداختند.

بر اساس پرونده ای که درسال 79 در شعبه 1602 دادگاه جنایی سابق مطرح شده بود، مرد جوان پس از آنکه در روز عاشورا مادر و خواهرش را در خانه پدری‌اش در شمال تهران به قتل رسانده بود به کلانتری نیاوران رفته و خود را تسلیم پلیس کرده بود. در آن زمان نیز این قاتل 33 ساله انگیزه خود از قتل اعضای خانواده اش را مشکوک بودن به آنها و احساس خطر‌کردن از جانب آنان عنوان کرده بود.

پس از آن ماجرا، در حالی که پدر مرد جوان در دادگاه اعلام گذشت کرده بود، کمیسیونی از سوی کارشناسان پزشکی قانونی تشکیل و پس از انجام آزمایشات و معاینات علمی اعلام کرد قاتل جوان به بیماری روانی مبتلاست و باید در یک بیمارستان روانی بستری شود. به این ترتیب وی مدت 4 سال در یک بیمارستان بستری شد تا اینکه اعضای کمیسیون پس از بررسی‌های تخصصی اعلام کردند حال او خوب شده و می تواند از بیمارستان مرخص شود.

به این ترتیب مرد جوان دوباره به اجتماع برگشت و این بار با اجاره آپارتمانی در غرب تهران و تدریس ریاضی به زندگی خود ادامه داد تا اینکه بار دیگر جنایتی خونین را رقم زد.

پس از به دست آمدن این اطلاعات بازپرس شاملو دستور انتقال متهم به پزشکی قانونی را صادر کرد تا بررسی‌های تخصصی در خصوص دومین جنایت او انجام شود.

کد خبر 15787

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز