دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۲:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: تعامل و رایزنی‌هایی با دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها برای خرید آثار هنری بر اساس قانون اختصاص یک دهم درصد به خرید آثار انجام شده است.

نمایشگاه آثار هنری

به گزارش همشهری آنلاین، محمد مهدی فداکار؛ معاون اداری، مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جلسه شورای سیاستگذاری اکسپو گفت: به منظور تحقق و اجرایی شدن قانون اختصاص یک دهم درصد از بودجه عمرانی ساختمانی دستگاه‌های تابعه قوای سه گانه از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مکاتباتی با وزرا و روسای دستگاه‌ها انجام شده است.

فداکار در ادامه گفت: معاونت اداری، مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز رایزنی‌هایی را با معاونت‌های اداری، مالی دستگاه‌ها انجام داده است که در روزهای آینده نیز در جلسات و نشست‌های مشترکی بحث خرید آثار هنری دستگاه‌ها پیرو قانون اختصاص بودجه یک دهم درصد به طور جدی دنبال می‌شود.

معاون اداری، مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار امیدواری کرد: تعامل با دستگاهها و وزارتخانه ها زمینه لازم را برای خرید آثار هنری در اکسپوی 91 فراهم کند.

جلسه شورای سیاستگذاری اکسپوی 91 با حضور حمید شاه آبادی؛ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون اداری، مالی وزارت ارشاد و جمعی از هنرمندان برگزار شد.

اکسپوی 91 اواخر خرداد و اوایل تیرماه از سوی بنیاد فرهنگی، هنری رودکی برگزار خواهد شد.

کد خبر 169495

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز