همشهری آنلاین: دومین جلسه برگزاری برنامه «نقاله» در خانه هنرمندان ایران به بررسی آثار احمد نادعلیان هنرمند هنرهای محیطی ایران اختصاص یافته است.

پوستر تجسمی

به گزارش ایلنا، برنامه "نقاله" در سال جدید برای اولین برنامه خود بحث و بررسی در مورد آثار احمد نادعلیان را پیش خواهد گرفت.

بنابر گفته احمد نادعلیان، در این برنامه که روز ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ در خانه هنرمندان ایران برگزار خواهد شد، جلسه‌ای برای معرفی و مرور آثار و فعالیت‌ها و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با حضور این هنرمند است.

بنابر اعلام برگزار کنندگان این برنامه، ساعت ۱۶ تا ۱۸ یکشنبه هفته آینده با حضور علاقمندان به این هنر برگزار خواهد شد.

نادعلیان که چندسالی است جشنواره‌های محیطی را با حضور هنرمندان ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ایران به خصوص در جزیر هرمز و پلور برگزار می‌کند و به تازگی اعلام کرده که فعالیت‌های هنرمندسرای جزیر هرمز محدود شده، تشریح کرد: با توجه به سابقه این مرکز و درخواست‌ها و سئوال‌های مکرر هنرمندان برای استفاده از آن محیط (هنرمند سرا در هرمز) به عنوان مدیر آن مرکز وظیفه خود می‌دانم که توضیح دهم که چرا فعالیت‌ها محدود‌تر از گذشته است و چگونه فقط دوستان هنرمند من می‌توانند از این مجموعه استفاده کنند.

وی که سی و هفتمین جشنواره هنرهای محیطی را در پلور برگزار خواهد کرد، در ادامه می‌گوید: هنرمندسرای پردیس در جزیره هرمز فقط به عنوان یک نگارخانه فعال است و هنرمند سرا بودن آن با مشکلاتی مواجه شده است، اما در شمال کشور مرکز پردیس همانند گذشته به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد و در دهمین سالگرد جشنواره‌های محیطی برنامه‌های ویژه‌ای برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 168778

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز