سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۷:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: دشمنان سخنان درشت علیه ملت ایران بیان ‌می‌کنند، آنها ‌می‌دانند که ملت ایران ملتی فاطمی است و درکنار این نعره‌ها مقابله حیدری خواهند کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان سخنان درشت علیه ملت ایران بیان‌می‌کنند، آن‌ها ‌می‌دانند که ملت ایران ملتی فاطمی است و درکنار این نعره‌ها مقابله حیدری خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایلنا، علی لاریجانی در نطق خود در صحن علنی مجلس گفت: سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) رابه ملت ایران تسلیت ‌می‌گوییم و در روایت متعدد داریم جایگاه رفیع حضرت زهرا (س) برای رسول الله (ص) بر همگان آشکار بود.

وی با اشاره به آیه ترتیل گفت: این آیه درشان پنج تن آل آبا و دال بر معصومیت حضرت زهرا (س) دارد.

لاریجانی ادامه داد: چطور شد که پس از رحلت پیامبر این همه غربت برای حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) پدید آمد، تا جایی که حضرت زهرا (س) را به مسجد کشاند و آن خطبه عظیم را خواند.

وی ادامه داد: از‌‌ همان روزهای پس از رحلت پیامبر خط نفاق و استراتژی مذهب علیه مذهب را ‌می‌یابیم که حضرت زهرا (س) ‌می‌فرماید: از زمانی که پیامبر دنیا را ترک کرد خس و خاشاک در شما آشکار شد. نفاق به این معنی شعار کتاب الله را سر دادند اما اصل اسلام رابه فراموشی سپرد. داستان غدیر را فراموش کردند و متاسفانه در طول تاریخ ریاست مذهب علیه مذهب را علیه اسلام ناب محمدی که امام خمینی (ره) بر آن تاکید داشت به کار گرفتند.

لاریجانی گفت: سستی در یاران پیامبر به این نفاق دامن زد و افرادی با جعل حدیث به این نفاق دامن زدند و عده‌ای نیز مخفیانه ترور شدند و برخی را نیز ترور کردند، نتیجه این اهمال‌ها و سستی‌ها بزرگ‌ترین آسیب را به نظام اسلامی زد و نخبگان جامعه نیز دچار این عارضه شدند.

وی درادامه با اشاره به سالروز حادثه طبس گفت: امروز سالگرد حمله آمریکا به ایران در طبس است و بعد از طراحی‌هایی که آن‌ها انجام دادند تلاش کردند تا با حمله نظامی عوامل جاسوسی خود را درتهران نجات دهند که طوفان آن‌ها را به فضاحت کشاند.

کد خبر 167740
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز