دوشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۵:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: سامانه بارشی تا روزهای پایانی هفته جاری در سطح کشور فعال است و مناطق مختلف را به تناوب تحت تاثیر قرار خواهد داد .

گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان هواشناسی کشور در روز دوشنبه حاکی است: روز دوشنبه (28 فروردین) بارش متناوب با رعد وبرق ،وزش باد و تگرگ در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، زنجان، قزوین، البرز، تهران، قم، اصفهان، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی و جنوب سیستان وبلوچستان بارش شاهد خواهیم بود.

 دراین اطلاعیه آمده است: غیر از نوار جنوبی کشور در استان‌های اردبیل، گیلان، مازندران، شرق استان تهران و شمال استان البرز شدت بارش پیش‌بینی شده است .

 همچنین روز سه شنبه بارش متناوب با رعد وبرق، تگرگ و وزش باد در استان های مازندران، لرستان، کرمان، خراسان جنوبی ،جنوب خراسان رضوی و بارش پراکنده در سایر نقاط کشور را شاهد خواهیم بود.

 برای روز چهارشنبه هفته جاری نیز بارش متناوب با وزش باد ، رعد وبرق و تگرگ در استان‌های اردبیل، گیلان،مازندران،اصفهان ،چهارمحال وبختیاری،کرمان،خراسان جنوبی،جنوب خراسان رضوی،کهگیلویه وبویر احمد، هرمزگان و بارش پراکنده در سایر نقاط کشور غیر از نوار غربی خواهیم داشت .

 علاوه براین در روز پنجشنبه بارش متناوب باران با رعد وبرق ، تگرگ و وزش باد در استان‌های کرمان، سیستان وبلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی پیش‌بینی شده است.

 طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه دمای هوا در نوار شمالی بوِیژه سواحل دریای خزر کاهش و در روز پنجشنبه در این مناطق بطور محسوس افزایش می‌یابد.

کد خبر 166583
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز