همشهری‌آنلاین: مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد تا اواسط هفته جاری به تناوب در سطح کشور به ویژه در تهران ادامه می‌یابد.

مهندس امیدوار شهری در حالی که هم اکنون و در ساعات میانی روز یکشنبه شهروندان تهرانی در مناطق شمالی تهران شاهد بارش شدید تگرگ و باران هستند در گفتگو با همشهری آنلاین درباره وضعیت بارش در روز یکشنبه 27 فروردین سال 1391 گفت:  بارش متناوب باران گاهی با رعد و برق و وزش باد در استان‌های تهران،‌ قزوین،‌ البرز،‌ سمنان، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، قم، همدان،‌ لرستان همراه است و در استان‌های آذربایجان غربی،‌ آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، شمال اصفهان،‌ گیلان، اردبیل، مازندران، خراسان رضوی، شمال هرمزگان،‌ جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان بارش‌های پراکنده پیش بینی می‌شود.

وی افزود: در این روز بارش در ارتفاعات البرز مرکزی و استان‌های قم، مرکزی، تهران، البرز، سمنان، لرستان و چهارمحال و بختیاری از شدت بیشتری برخوردار است.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: روز دوشنبه نیز در استان‌های اردبیل، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، دامنه های البرز بارش متناوب و در بقیه نقاط کشور بارش پراکنده خواهیم داشت.

امیدوار شهری امکان آمدن سیل در تهران را رد کرد و به همشهری آنلاین گفت: تنها گرفتگی معابر عمومی را در تهران خواهیم داشت.

همچنین مختارنژاد، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران درباره احتمال تعطیلی مدارس در نوبت عصر امروز گفت: خیر، همه مدارس نوبت عصر تهران امروز باز است و دانش آموزان باید به مدرسه بروند.

کد خبر 166337
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز