همشهری‌آنلاین: سازمان هواشناسی از ادامه شدت بارش‌ها در منطق شمالی کشور خبر داد.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: با استقرار سامانه بارشی که از دو روز گذشته وارد کشور شده است طی 48 ساعت آینده سبب رگبار و رعد و برق و وزش باد در سواحل دریای خزر، شمال شرق، دامنه‌های جنوبی البرز، بخشهایی از مرکز و دامنه‌های مرکزی زاگرس گردیده و به صورت پراکنده نیز سبب بارش در برخی نقاط شمال غرب، دامنه‌های جنوبی زاگرس و مناطقی از شرق کشور می‌گردد.

بر اساس این گزارش بارش در سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و شمال شرق کشور از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود بطوری که در مناطق مستعد، بارش تگرگ دور از انتظار نیست.

همچنین ادامه بارش‌ها از روز پنجشنبه مناطق شمال شرقی کشور را تحت تاثیر خواد داد.

سازمان هواشناشی اعلام کرد: در حال حاضر نیز توده گرد و غبار بر روی کشور عراق مشاهده می‌شود که غبار ناشی از آن بخش‌هایی از غرب و جنوب غرب را در بر گرفته و سبب کاهش دید افقی گردیده است که طی 48 ساعت آینده با غلظت کمتری ادامه خواهد داشت.

همچنین سازمان هواشناسی هوای استان تهران را برای روز چهارشنبه آخرین روز بهار نیمه‌ابری، بتدریج ابری و در پاره‌ای از نقاط رگبار و رعد برق به همراه وزش باد پیش‌بینی کرد است که این وضعیت برای روز پنج‌شنبه اولین روز تابستان با کاهش ابر، درپاره‌ای از نقاط بارش پراکنده باران و گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی کرده است.

هوای استان تهران

روز بیشینه کمینه
چهارشنبه - 31 خرداد  28 17
پنج‌شنبه -1 تیر 31 19
کد خبر 174521
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز