همشهری آنلاین: الیاس نادران طراح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به سوالی درباره اعتبار مدرک تحصیلی سعید مرتضوی گفت: درباره مرتضوی تا روز استیضاح هیچ چیز نمی‌گویم.

الیاس نادران در گفتگو با همشهری آنلاین با بیان این مطلب و با اشاره به اینکه یکشنبه 27 فروردین ماه موعد استیضاح شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، افزود: اگر سعید مرتضوی از تأمین اجتماعی کناره‌گیری نکند، ناچار می‌شوم فردا یکشنبه مسائل مربوط به وی را از تریبون مجلس مطرح کنیم. اما تا فردا هیچ چیز درباره سوابق مرتضوی نمی‌گویم.

طراح استیضاح شیخ‌الاسلامی خاطرنشان کرد: اگر مرتضوی تا فردا از سمت خود کنار نرود استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قطعی است و با توجه به سوابقی که از مرتضوی در جلسه استیضاح شیخ‌الاسلامی افشا خواهیم کرد، کار برای ادامه مسئولیت مرتضوی خیلی دشوار می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، طرح استیضاح وزیر کار در دستور کار روز یکشنبه مجلس قرار دارد و مهمترین محور آن انتصاب سعید مرتضوی - متهم پرونده کهریزک - به مدیرعاملی صندوق تأمین اجتماعی است.

برخی منابع خبری مدعی هستند سعید مرتضوی در فهرست مدیرانی بوده که از دانشگاه جنجالی هاوایی مدرک تحصیلی گرفته‌اند. این موضوع از سوی مراجع رسمی تایید نشده و نادران هم در گفتگو با همشهری آنلاین از اظهارنظر در این زمینه خودداری کرد و هرگونه اظهارنظر را به روز استیضاح موکول کرد.

کد خبر 166166
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز