همشهری آنلاین: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تا جایی از مظلومی حمایت می‌کنم که استقلال از لیگ قهرمانان حذف نشود.

فوتبال

علی فتح‌الله‌زاده پس از شکست ۲ بر یک استقلال مقابل الجزیره، گفت: می‌توانستیم بهتر از این بازی کنیم. البته همچنان شانس صعودمان بیشتر از دو تیم دیگر است. امروز ترکیب خوبی نچیده بودیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه کسی مقصر است، گفت: من به دنبال مقصر نیستم، همه ما مقصر هستیم.

فتح‌الله‌زاده در خصوص اعتراض هواداران استقلال، عنوان کرد: هوادار باید معترض باشد. وقتی تیمش خوب بازی نمی‌کند این حق را دارد که اعتراض کند. من به عنوان مدیرعامل روحیه خودم را حفظ می‌کنم اما هواداران جوان هستند و نمی‌توانند این شرایط را تحمل کنند. از تیم راضی نیستم. در واقع باید بگویم که از هیچ کس راضی نیستم.

فتح‌الله‌زاده تاکید کرد: امروز جسارتی که باید داشته باشیم را نداشتیم. در شهر خودمان و مقابل هواداران باید جسارت بیشتری از خود نشان می‌دادیم و تهاجمی بازی می‌کردیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا مظلومی مقصر این مسئله است، تصریح کرد:‌ مربی هم تابع سیستم است. وقتی ما یک مهاجم می‌گذاریم نمی‌توانیم کاری کنیم. به هرحال فوتبال برد و باخت دارد. به طور حتم کادر فنی را جریمه می‌کنم. این نتیجه در تهران قابل قبول نیست.

فتح‌الله‌زاده در جواب به این پرسش که در فکر تغییر کادر فنی است یا خیر، گفت: عوض شدن مربی به صلاح نیست. همین جریمه کفایت می‌کند.

وی درباره اینکه امیر قلعه‌نویی تشویق شد، اظهار داشت: من نشنیدم قلعه‌نویی تشویق شود. چه کسی این شعار را شنیده است؟

فتح‌الله‌زاده با تاکید بر اینکه از سیستم امروز استقلال ناراضی است، تصریح کرد: من باید بازی را بار دیگر ببینم. در استادیوم به دلیل اضطرابی که دارم نمی‌توانم تحلیل فنی کنم. فقط باز هم می‌گویم که محتاط بودیم. وظیفه من حمایت از کادر فنی است و این وظیفه را هم انجام دادم اما امروز بیش از حد محتاط بودیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا مظلومی را تا پایان فصل حفظ می‌کند، یا خیر، گفت: مظلومی را فعلا عوض نمی‌کنم اما همه چیز به بازی‌های بعدی بستگی دارد. کسی در حاشیه امنیت نیست. من نمی‌گذارم تیم استقلال بی‌جهت از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود. تیم باید روی حساب و کتاب حمله کند. نمی‌شود که همه بعد از گل تساوی دفاع را رها و فقط حمله کنند.

فتح‌الله‌زاده بار دیگر در مورد این سؤال که امروز در ورزشگاه آزادی امیر قلعه‌نویی و وحید طالب‌لو تشویق شدند، گفت: قبل از شما یک نفر دیگر هم این سؤال را از من پرسید. یک استادیوم مظلومی را با شعار سوبله چوبله تشویق می‌کردند، شما این شعارها را نشنیدید. کسانی که چنین شعارهایی می‌دهند می‌خواهند قلعه‌نویی را خراب کنند تا او، با تراکتورسازی سهمیه آسیایی نگیرد چون یک استقلالی است. این افراد می‌خواهند به زور امتیاز بگیرند.

فتح‌الله‌زاده خاطرنشان کرد: بچه‌ها امروز بازی احساسی انجام دادند. اگر ۵ دقیقه تمرکز کرده بودیم و با حساب و کتاب جلو می‌رفتیم می‌توانستیم نتیجه بهتری بگیریم.

وی در خصوص اینکه رحمتی هم امروز اشتباهاتی داشت، گفت: دروازه‌بان چه کار باید می‌کرد. او اگر از دروازه‌اش جلو نمی‌آمد همه می‌گفتیم چرا این کار را نکرده است. همه تیم باید کمک کند تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد.

فتح‌الله‌زاده ادامه داد: آرش برهانی را به دلیل از دست دادن ۳،۴ موقعیت گل جریمه می‌کنم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا مشکلات مالی باعث افت استقلال شده، گفت: ما مشکل مالی نداریم، هافبک‌های ما مصدوم شدند. نبودن جباری و تیموریان در وسط زمین تاثیر خود را گذاشته است. در هر صورت بحث آسیا برای ما مهم است. من تا جایی از مظلومی حمایت می‌کنم که استقلال از لیگ قهرمانان حذف نشود. البته پیش از آنکه کار به حذف شدن برسد، تصمیم‌گیری می‌کنم. می‌دانم که مظلومی خودش را پیدا می‌کند و ما در امارات الجزیره را می‌بریم.

کد خبر 164835
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز