همشهری آنلاین: در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، استقلال همچنان جای خود را در صدر جدول حفظ کرد.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد شهرداری تبریز بگذرد. بدین ترتیب تا آبی‌پوشان تهرانی با اختلاف 6 امتیاز نسبت به تراکتورسازی در صدر جدول قرار گرفتند.

 گل‌های این بازی را آرش برهانی در دقیقه 18 و فرهاد مجیدی در دقیقه 39 (پنالتی) برای استقلال و مهرداد قنبری در دقیقه 87 برای شهرداری به ثمر رساندند.

 استقلال با این پیروزی 33 امتیازی شد و همچنان صدرنشین باقی ماند و شهرداری با 19 امتیاز به رده یازدهم جدول سقوط کرد.

 در بازی دیگر این روز، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و فجر سپاسی به تساوی یک بر یک دست یافتند که گل‌های این دیدار را محمد قاضی در دقیقه 76 برای ذوب‌آهن و مهدی نظری در دقیقه 94 برای فجر سپاسی به ثمر رساندند.

 ذوب آهن با این تساوی 20 امتیازی شد ولی به رتبه نهم جدول سقوط کرد و فجر سپاسی با این تساوی 12 امتیازی شد ولی در همان رتبه 17 باقی ماند.

 داماش گیلان  نیز موفق شد با یک گل صبای قم را شکست دهد تا به این وسیله شاگردان عبدالله ویسی از رسیدن به صدر جدول باز بمانند. تک گل این بازی را محمد غلامی در دقیقه 79 به ثمر رساند.

 داماش با این پیروزی 22 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد و صبا با همان 27 امتیاز اندوخته خود از قبل در رتبه چهارم قرار گرفت.

 همچنین امروز تیم‌های سپاهان و شاهین بوشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار نیز با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید. گل‌های این بازی را میلوراد یانوش در دقیقه 40 برای سپاهان و مرتضی عزیزمحمدی در دقیقه 66 برای شاهین به ثمر رساندند.

 سپاهان با این تساوی 26 امتیازی شد و در رتبه پنجم باقی ماند و شاهین با یک امتیاز کسب کرده در این بازی به نوزدهمین امتیاز خود رسید ولی این تیم نیز در جایگاه دهم جدول باقی ماند.

 در آخرین دیدار امروز نیز راه‌آهن برابر فولاد خوزستان قرار گرفت و در نهایت یازدهمین تساوی این فصل خود را تجربه کرد. این دیدار هیچ گلی نداشت. راه آهن با این تساوی 14 امتیازی شد و در رتبه شانزدهم جدول باقی ماند و فولاد نیز با این تساوی به امتیاز 17 رسید ولی جایگاه دوازدهمی خود را حفظ کرد.

نفت تهران هم با نتیجه سه بر یک در خانه مغلوب نفت آبادان شد. این در حالی بود که آبادانی‌ها پس از کناره‌گیری پیروانی بدون سرمربی در این بازی حاضر شده بودند.

 همچنین مس سرچشمه قعرنشین لیگ، توانست با نتیجه دو بر صفر همشهری خود مس کرمان را با شکست بدرقه کند اما این پیروزی تاثیری در جایگاه این تیم نداشت.

کد خبر 152888
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز