جمعه ۱۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۹
۰ نفر

امیر بهادری‌نژاد: روزگاری لقب علی پروین، «مرد همه‌کاره پرسپولیس» بود. او از اواسط دهه 50 تا اواخر دهه 70 حکم رسمی نداشت اما عملا به‌طور همزمان مدیرعامل، رئیس هیأت‌مدیره، سرمربی و بازیکن پرسپولیس بود.

jabbari

در واقع منویات پروین موبه‌مو در پرسپولیس اجرا می‌شد. سرانجام سازمان تربیت‌بدنی به این نتیجه رسید که ماموریتی به چند مدیرعامل پرسپولیس واگذار کند تا به‌صورت علنی و غیرعلنی به سلطه همه‌جانبه پروین بر باشگاه پرسپولیس پایان بخشند که در نهایت این ماموریت با موفقیت انجام شد.اما ظاهرا سازمان ورزش (وزارت ورزش فعلی) با چالشی مشابه در باشگاه استقلال مواجه شده است. این فرد جدید که خاطرات پروین دهه 60 و 70 را زنده می‌کند، مانند او همه‌کاره باشگاه استقلال شده است. او در واقع مدیرعامل و سرمربی سایه در این باشگاه است چون هر چه اراده کند در کسری از ثانیه در باشگاه محقق می‌شود.

او اگر اراده کند می‌تواند همه ارکان باشگاه از اعضای هیأت‌مدیره و مدیرعامل گرفته تا سرمربی تیم را به چالش بکشد و تهدید کند. او اگر اراده کند می‌تواند در تمرینات حاضر نشود اما در روز مسابقه در ترکیب اصلی تیم قرار بگیرد. او اگر اراده کند می‌تواند برای بازی در تیم شرط بگذارد و یا بازیکنانی که با او در تیم همسو نیستند را فراری بدهد و او اگر بخواهد می‌تواند آبروی سرمربی تیم را در یک برنامه زنده تلویزیونی بریزد. شاید این فرد قدرت جادویی دارد که مدیرعامل و سرمربی باشگاه را اینچنین مُسَخّر خویش کرده است. نام مرد همه‌کاره جدید باشگاه استقلال «مجتبی جباری» است. 

کد خبر 152788
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز