همشهری آنلاین: دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: سه مساله جدی تا تشکیل مجلس نهم وجود دارد. اول هیات رئیسه مجلس، دوم شاکله فراکسیون اصولگرایان و پس از آن انتخابات ریاست جمهوری است. از انتخاب هیات رئیسه مجلس و فراکسیون اصولگرایان، وضع انتخابات ریاست جمهوری رقم می خورد.

حبیب الله عسگر اولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری در اجلاس دبیران استان‌های حزب موتلفه اسلامی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم اظهار داشت: نتیجه تلاش بندگان صالح خدا، وارث زمین شدن است و اگر بندگان خدا صلاحیت پیدا کنند طبق فرموده خداوند در قرآن، وارث زمین می‌شوند. مهمترین اظهارات عسگر اولادی را به نقل از فارس در زیر بخوانید:

  • حضور مردم در این انتخابات حضوری بی نظیر و کم سابقه بود و وزارت کشور در اجرای انتخابات و شورای نگهبان در نظارت بسیار خوب عمل کردند. بزرگترین پیروزی، حضور مردم در پای صندوق‌های رای بود و بر خلاف اینکه برخی خواستند خط‌های سیاسی را پر رنگ کنند اما رای مردم به کرسی نشست.
  • اصولگرایان توانستند اکثریت کرسی‌های مجلس را به دست آورند، اصولگرایی وسعت بسیار زیاد و دایره بسیار وسیعی داشته و سلایق مختلفی را در بر می‌گیرد.
  • مقام معظم رهبری به دنبال یک مجلس اصولگرا با سلایق مختلف هستند و ما که در حزب موتلفه اسلامی، جبهه پیروان خط امام و رهبری و یا جبهه متحد اصولگرایان حضور داریم باید صلاحیت خود را به مردم اثبات کنیم.

جبهه متحد اصولگرایان در استان‌ها به بهترین شکل عمل کرد اما متاسفانه در تهران مانند استان‌ها و شهرستان‌ها نبود و به همین علت تعداد کمی در دور اول به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کردند.

  • باید ضعف های خود را برای دور دوم انتخابات بر طرف کنیم و متاسفانه تا به امروز اینقدر ضعیف عمل نکرده بودیم، جبهه متحد اصولگرایان در تهران در موضوع تبلیغات بسیار ضعیف عمل کرد.
  • سه مساله جدی تا تشکیل مجلس نهم وجود دارد. اول هیات رئیسه مجلس، دوم شاکله فراکسیون اصولگرایان و پس از آن انتخابات ریاست جمهوری است. از انتخاب هیات رئیسه مجلس و فراکسیون اصولگرایان، وضع انتخابات ریاست جمهوری رقم می خورد.
  • باید مدبرانه در دوره دوم انتخابات مجلس شرکت کنیم و صلاحیت نامزدهای خود را پر رنگ تر به مردم نشان دهیم تا مردم به صلاحیت آنها رای دهند.
  • متاسفانه برخی‌ها نه تنها جبهه متحد اصولگرایان را مورد هجمه قرار دادند بلکه به جامعتین و حضرات آیات مهدوی کنی و یزدی نیز بی‌ادبی کردند. باید مراقب باشیم و صلاحیت خود را به مردم نشان دهیم و در نفی دیگران پیش قدم نباشیم.
کد خبر 163187
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز