همشهری آنلاین: نماینده مردم سمنان در مجلس در نطق قبل از دستور خود با طرح مطالبی به عنوان دلیل رای نیاوردن خود در انتخابات مجلس نهم از این که در این انتخابات رای نیاورده خدا را سپاس گفت.

مصطفی کواکبیان نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سه‌شنبه) طی نطق میان‌دستور در صحن علنی مجلس گفت: آن عده‌ای که می‌گویند فلانی ناکام ماند، خوشحال هستند و من نیز خدا را شاکرم که سیاست‌ورزی را این بار در خارج مجلس ادامه خواهم داد.

وی با تشکر از حضور گسترده مردم حوزه انتخابیه خویش در انتخابات مجلس نهم گفت: اینبار شش‌هزار رأی بیشتر از انتخابات قبلی به بنده دادند. شاید این آرای بالا علاوه بر میزان صداقت بیانگر قدرشناسی مردم در پی‌گیری زیرساخت‌های اساسی توسعه استان سمنان بود.

این نماینده مردم سمنان در مجلس با اشاره به اقدامات انجام شده خود در مجلس هشتم مدعی شد: عده‌ای از روحانیون شهر سمنان این اقدامات من را ندیده‌اند و همراه فرمانده شاهرودی سپاه استان که به فرموده مقام معظم رهبری هرگز نباید وارد این بازی‌های جناحی و سیاسی‌کاری شوند، به کمک بودجه‌های چند صد میلیونی سازمان فرهنگی، هنری شهرداری سمنان و البته صرفاً تنها با 5هزار رأی بیشتر برای خودشان جشن پیروزی گرفته‌اند.

کواکبیان در ادامه اظهارات خود ادعا کرد: اینها در هفته تبلیغات انتخاباتی جشن تجلیل از بازنشستگان سپاه برگزار کردند تا در آن مراسم به همه بگویند اصولگرایان متحد با جبهه پایداری فرقی ندارند و به هرکسی که رأی دادید، ثواب برده‌اید و همچنین به تمام پایگاه‌های مقاومت در روستاهای مختلف استان سمنان این را باوراندند که کواکبیان مخالف ولایت فقیه است.

وی افزود: به آنها گفتند که کواکبیان ادامه فتنه است و با رأی ندادن به او قلب آقا امام زمان را باید شاد کرد. غافل از آنکه کواکبیان افتخارش این است که یک بسیجی است و حدود یکسال داوطلبانه و بسیجی‌وار به جبهه رفت نه به صورت مأموریت، کما اینکه علاوه بر برادر و برادر همسرش، دوازده نفر از وابستگانش به درجه شهادت نایل شدند.

این نماینده مجلس تأکید کرد: زمانی که عده‌ای نمی‌دانستند ولایت فقیه را چگونه می‌نویسند، کواکبیان 5 جلد کتاب در تبیین اندیشه‌های سیاسی برتر امام (ره) نوشته است. اینها با ده‌ها شب‌نامه و انواع تهمت‌ها و تخریب‌ها عملاً به شورای نگهبان نیز توهین می‌کردند، یعنی شورای نگهبان فردی را که ضد ولایت‌فقیه و ادامه فتنه است، تأیید کرده است.

کواکبیان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: البته بنده مستنداتی را فراهم کرده‌ام که در صورت نیاز به شورای نگهبان ارسال خواهم کرد.

وی افزود: تمام این هجمه‌ها درحالی است که بسیاری از بزرگان نظام مقدس ما به خاطر نقش تاریخی اینجانب در ساماندهی حزب مردم‌سالاری در سراسر کشور رسماً از بنده تشکر کردند و از من می‌خواستند از تهران نامزد شوم اما خدا را شاکرم که اگر خودم در مجلس نهم نیستم، از لیست 85 نفره این حزب حدود 28 نفر وارد مجلس نهم شده‌اند.

این نماینده سمنان در خانه ملت در ادامه سخن خود خاطرنشان کرد: عده‌ای می‌گویند ما در این انتخابات آخرین میخ را بر تابوت اصلاحات زدیم در حالیکه اصلاحات خط امامی در این کشور نخواهد مرد و ادامه خواهد داشت.

کواکبیان با تشکر از سیدمحمد خاتمی گفت: از ایشان ممنونم که شجاعانه بر خلاف همه حرف‌هایی که دیگران زده‌اند، در انتخابات شرکت کرده‌اند و همان حرفی را که بنده از دو ماه پیش می‌گفتم که ما می‌توانیم و باید در مقابل تحریم‌ها و تهدیدهای بین‌المللی در خدمت این نظام حضور مردم را رقم بزنیم، تکرار کرد.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: علی‌رغم تمام کاستی‌ها و تلخ‌کامی‌ها ما به پای این نظام برآمده از خون شهیدان ایستاده‌ایم و این پرچم اصلاحات خط امامی را در خارج از مجلس ادامه خواهیم داد.

کد خبر 162828
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز