همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون انرژی مجلس هشتم از حضور محمد خاتمی رئیس جمهوری سابق کشورمان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

حمیدرضا کاتوزیان در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت، اقدام محمد خاتمی مبنی بر شرکت در انتخابات را بسیار معقولانه توصیف کرد و افزود: من خودم به شخصه از آقای خاتمی به دلیل شرکت در انتخابات تشکر می کنم زیرا آقای خاتمی با این اقدام خود نشان داد که تا چه اندازه هوشمندانه و با درایت و عقلانیت مسائل کشور را پیگیری می کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور آقای خاتمی در انتخابات باعث شور و شعف شد، ادامه داد: امیدوارم در آینده شاهد فعالیت‌های بیشتر ایشان در حوزه‌های مختلف کشور و مسائل حساس مملکتی باشیم.

وی در مورد حمله های صورت گرفته به محمد خاتمی به دلیل شرکت در انتخابات، گفت: این برخوردها از سوی افراطی‌های جریان اصولگرا و اصلاح طلبی بود که درک عمیقی از مسائل کشور ندارند و به تنها چیزی که توجه می کنند مسائل جناحی است.

وی با بیان اینکه این گروه‌های تندرو رفتارهای تند و بحران سازی نسبت به مسائل کشور دارند، تأکید کرد: همین گروه‌ها هستند که نسبت به موضوع رأی دادن آقای خاتمی موضع گیری کردند به اعتقاد من این گروه های تندرو اعم از اصلاح طلب و اصولگرا هر دو در اقلیت بوده و ما نباید بگذاریم کار به دست این قبیل افراد بیافتد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس هشتم با مثبت ارزیابی کردن اقدام محمد خاتمی رئیس جمهوری سابق کشورمان، گفت: قلباً برای ایشان آرزوی توفیق می‌کنم.

 

کد خبر 162932
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز