مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۸۵ - ۱۶:۲۸
۰ نفر

طرح جهادی 137 با ایجاد فضای مشارکت و نشاط اجتماعی و روحیه بسیجی ، در سطح منطقه 16 شهرداری تهران آغاز شد.

به گزارش سما، این طرح از صبح شنبه [هفتم مرداد] با پیام دکتر قالیباف و دستور شهردار منطقه 16 ، در محدوده این منطقه آغاز شد.

با آغاز اجرای طرح جهادی پیام‌های دپو شده 137 منطقه در طول هفته جاری تا 13/5/85 که روز مشارکت های مردمی نام دارد ، شامل تمامی  مشکلات ترافیکی ، عمرانی ، خدمات شهری و فضای سبز و... با بسیج امکانات شهرداری تهران و مناطق 22 گانه با استفاده از مشارکت های مردمی انجام می پذیرد.

شهردار منطقه 16 گفت: این طرح در 6 ناحیه و 36 محله منطقه 16 شامل محلات نازی آباد ، یاغچی آباد ، هزار دستگاه ، چهارصد دستگاه ، گلابدره ، شهرک وصال ، شهرک شهید بهشتی ، تختی ، علی آباد شمالی و جنوبی ، خزانه بخارایی شمالی و جنوبی ، باغ آذری ، جوادیه ، شهرک مطهری ، شهرک چهارده معصوم (ع) صورت می پذیرد.

مهندس سعید صبری با اشاره با شعارهای محوری شهردار تهران مبنی بر رعایت دقت ، صحت ، سرعت و انجام امور با روحیه بسیجی ، برای تمامی دست اندرکاران اجرای طرح آرزوی موفقیت نمود.

بنابراین گزارش ، این طرح از 7/5/85 لغایت 13/5/85 در منطقه 16 اجرا و تا دوشنبه 16/5/85 بنا بر صلاحدید مسئولان شهرداری تهران تمدید و ادامه خواهد یافت.

شهروندان ساکن در منطقه 16 می توانند مشکلات خود در حوزه شهری را جهت انجام از طریق سامانه 137 به اطلاع مسئولان شهری برسانند.

کد خبر 1623

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز