حال خوش با بهترین اوقات را برای یکایک شهروندان آرزو دارم و امیدوارم که دعای خیر مردم در سال جدید پشتوانه کارها و برنامه‌های شهرداری باشد....

شهردار

 پیمان پورنصر، شهردار منطقه ۱۶ : حال خوش با بهترین اوقات را برای یکایک شهروندان آرزو دارم و امیدوارم که دعای خیر مردم در سال جدید پشتوانه کارها و برنامه‌های شهرداری باشد تا در نهایت به سعادت و موفقیت و کسب رضایت پروردگار منتهی شود. 

در محله و منطقه‌ای افتخار خدمتگزاری به مردم را پیدا کرده‌ام که مردمان خونگرم و اصیلی دارد و سکونت بیش از ۳ هزار خانواده شهید معظم و والامقام این نقطه از شهر را به گوهری درخشان در پایتخت تبدیل کرده است. یکی دیگر از نقاط مثبت و تأثیرگذاری که در منطقه ۱۶ و در محله‌های قدیمی آن وجود دارد حس مسئولیت‌پذیری و میل و اشتیاق به مشارکت در اجرای پروژه‌های محلی است.  

اگر اکنون به محله‌هایی همچون نازی‌آباد، یاخچی‌آباد، خزانه شهید بخارایی، جوادیه، علی‌آباد شمالی و جنوبی و بعثت و شهرک شهید بهشتی سر بزنید متوجه تغییراتی در ظاهر و در و دیوارهای آن می‌شوید که ناشی از تلاش و مشارکت اهالی در بهبود وضعیت زندگی در محله‌شان است که همین امر وظیفه شهرداری را در قبال چنین مردمانی سنگین‌تر می‌کند.

بر همین اساس شهرداری منطقه ۱۶ به پاس قدرشناسی از شهروندان اقدام به راه‌اندازی کارناوال‌های نوروزی ویژه و متنوع در ۲ مقطع زمانی یعنی از ۲۰ تا ۲۹ اسفند و از ۳ تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ کرده است.  طبق برنامه‌ریزی انجام شده کارناوال‌های نوروزی در ۱۰ نقطه شلوغ و پر رفت‌وآمد راه‌اندازی شده و شهروندان می‌توانند با رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک از برنامه عروسک‌های اقوام مختلف ایران در میدان بهمن، عمونوروزها درمیدان خزانه بخارایی، سه‌چرخه‌های نوروزی در خیابان شهید رجایی، عروسک‌های غول‌پیکر در بزرگراه فدائیان اسلام و...  استفاده کنند.  

کد خبر 590914

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha