سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مهلت ارسال آثار به دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران تا صبح 14 اسفندماه تمدید شد.

عکاسی

به گزارش همشهری آنلاین، اسماعیل عباسی؛ دبیر دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران با اعلام این خبر گفت: با توجه به مشارکت و استقبال هنرمندان عکاس و درخواست برای تمدید مهلت ثبت نام، مهلت ارسال آثار تا ساعت 8 صبح روز یکشنبه 14 اسفندماه تمدید شد.

عباسی با اشاره به استقبال عکاسان از دوازدهمین دوسالانه افزود: تاکنون عکاسان بسیاری آثارشان را به دوسالانه فرستاده‌اند و پس از پایان مهلت ارسال آثار، انتخاب عکس‌ها در دو بخش عکاسی مستند و عکاسی نوآورانه از 15 تا 19 اسفندماه انجام می‌شود.

دبیر دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران در ادامه گفت: در سال‌های اخیر بیشترین گرایش عکاسان ما به سمت عکاسی نوآورانه بوده است و این مساله تا حدودی آنها را از عکاسی مستند اجتماعی دور می‌کند.

با توجه به این گرایش شورای سیاستگذاری تصمیم گرفت که در دوازدهمین دوسالانه هر دو بخش عکاسی مستند و نوآورانه که امروز مورد توجه عکاسان است، مطرح شود.

دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران در دو بخش عکاسی مستند و عکاسی نوآورانه از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اردیبهشت ماه 1391 در تهران و یزد برگزار خواهد شد.

نادر داوودی، جاسم غضبانپور، محمد غفوری، مجید ناگهی و فرهاد سلیمانی اعضای هیات انتخاب و داوری بخش عکس مستند و شهریار توکلی، مهدی مقیم نژاد، کیارنگ علایی، رومین محتشم و افشین شاهرودی اعضای هیات انتخاب و داوری بخش عکاسی نوآورانه دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران را برعهده دارند.

عکاسان برای شرکت در دوازدهمین دوسالانه ملی عکس ایران می‌توانند آثار خود را از طریق سایت دوسالانه به نشانی www.2salane.ir تا 14 اسفند‌ماه ارسال کنند.

کد خبر 162039

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز