همشهری آنلاین: کمیسیون ملی یونسکو ـ ایران، نمایشگاه عکس «میراث فرهنگی زیر آب» را اردیبهشت‌ماه سال 91 در گالری کمیسیون ملی یونسکو برگزار می‌کند.

نمایشگاه عکس

به گزارش ایسنا،این نمایشگاه شامل مجموعه عکس‌هایی از محوطه‌های منتخب میراث فرهنگی زیر آب از سراسر جهان، زیبایی‌های تمدن‌های انسانی به روایت یافته‌های زیر آب، بقایای کشتی‌های غرق‌شده قدیمی، غارهای نهان در زیر آب، تنوع میراث فرهنگی زیر آب و شرایط ویژه حفاظت از این میراث در طول قرن‌ها می‌شود که توسط بخش کنوانسیون میراث فرهنگی زیر آب یونسکو تهیه شده است.

کمیسیون ملی یونسکو از افرادی که عکس‌های مرتبط با موضوع‌های ذکر شده را دارند، دعوت می‌کند تا آثار خود را با فرمتJPEG و با وضوح 300 dpi و حجم کمتر از پنج مگابایت با ذکر نام و نام خانوادگی، نشانی (پستی و الکترونیکی) و شماره تلفن، محل و تاریخ عکسبرداری با توضیح کوتاهی از آن عکس تا قبل از پایان فروردین 91 به پست الکترونیکی گروه فرهنگ کمیسیون به نشانی: culture@irunesco.org ارسال کنند.

قرار است منتخبی از این عکس‌ها همراه با مجموعه عکس‌های بخش کنوانسیون "میراث فرهنگی زیر آب" یونسکو در اردیبهشت 91 در گالری کمیسیون ملی یونسکو به نمایش گذاشته شود.

 

کد خبر 162538

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز