سه‌شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه برای نخستین بار هنر را به عنوان راهی برای پیشگیری از وقوع جرم در جامعه انتخاب کرد و با ورود به جشنواره فیلم فجر سه اثر را که با این دیدگاه ساخته شده‌اند، مورد تقدیر قرار داد.

فیلم ایرانی

به گزارش مهر،اسدالله جامی مدیرکل پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با بیان اینکه حضور در جشنواره‌های فیلم فجر، رشد و سایر جشنواره‌های فرهنگی و هنری در دستور کار این معاونت قرار گرفته است گفت: هنر و فرهنگ قرنهاست که با ایرانیان پیوند خورده است و معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه که با چارچوب فرهنگ‌سازی پا به عرصه پیشگیری گذاشته است با ورود به حوزه فرهنگ، ادب و هنر قصد دارد اهداف و برنامه‌های خود را اجرایی کند.

وی افزود: برای نخستین بار معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با حضور در جشنواره فیلم فجر در بخش تجلی اراده ملی توانست سه اثر را به عنوان آثار برگزیده در فرهنگ‌سازی، پیشگیری و اثرگذاری در کاهش آسیبهای اجتماعی در جامعه انتخاب کند.

جامی گفت: جوایز قوه قضائیه به علی وزیریان برای فیلم "یک سطر تا واقعیت"، سید روح الله حجازی برای "زندگی خصوصی آقا و خانم میم" و پرویز شیخ طادی برای "روزهای زندگی" تعلق گرفت که مبلغ هر جایزه حدود 7 میلیون تومان بود.

 

کد خبر 161231

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز