همشهری آنلاین: انیمیشن "روزی روزگاری در زمین" ساخته فیاض بهرام به عنوان تنها فیلم ایرانی در جشنواره بین‌المللی فیلم "کوئینز" نیویورک به نمایش درمی‌آید.

جشنواره هنری

به گزارش ایلنا، فیاض بهرام که از هنرمندان جوان ایرانی است و پیش از این نیز با فیلم‌ "مداد سبز من" در جشنواره فیلم 100 خوش درخشید.

این بار در اولین تجربه جهانی خود فیلم یک دقیقه‌ای "روزی روزگاری در زمین" را اول مارس (۱۲ اسفند ۱۳۹0) در روز افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم کوئینز به نمایش گذاشته می‌شود.

داستان فیلم "روزی روزگاری در زمین" فیاض بهرام درباره توسعه تمدن بشری است که بدون توجه به طبیعت به آن خسارت وارد می‌شود. در حالی که طبیعت بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ماست و با نابودی آن بشر نیز نابود خواهد شد.

این جشنواره فیاض بهرام را از جوانان فیلمساز و با استعداد ایرانی معرفی می‌کند. این هنرمند اردبیلی که امسال در جشنواره فیلم کوتاه با فیلم "نقاب" و جشنواره فیلم ۱۰۰ با فیلم "مداد سبز من" به عنوان برگزیده انتخاب شده است این بار با فیلم یک دقیقه‌ای انیمیشن خود در آمریکا حضور دارد.

وی که تا کنون ۴ فیلم کوتاه ساخته آخرین فیلمش را در سایت این جشنواره انتخاب مجازات معرفی کرده است.

جشنواره بین‌المللی فیلم "کوئینز" که دومین دوره خود را تجربه می‌کند در بخش‌های مختلفی چون فیلم‌های داستانی، انیمیشن، مستند و فیلم‌های فیلمسازان جوان از اول تا چهارم مارس (۱۲ تا ۱۵ اسفند) در موزه تصاویر متحرک منطقه کوئینز نیویورک برگزار می‌شود.

در این جشنواره ۵ فیلم انیمیشن ازایران، آمریکا و آلمان به نمایش درمی آید که یکی از این فیلم‌ها فیلم روزی روزگاری در زمین فیاض بهرام است.

جشنواره فیلم کوئینز که دومین دوره خود را تجربه می‌کند در شهرستان کوئینز نیویورک تنوع قومی بسیاری وجود دارد که با این جشنواره توانسته توجه جهانیان را به خود جلب کند.

جشنواره بین‌المللی فیلم کوئینز (QWFF) با هدف شناسایی فیلمسازی مستقل و تشویق فیلمساز تازه کار و جوان که داستان‌های چالش‌انگیز جهانی را در فیلم‌هایشان به ارمغان می‌آورند، برگزار می‌شود.

 

کد خبر 160950

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز