گروهی از عناصر گروهک تروریستی منافقین امروز شنبه به عنوان مقدمه‌ای برای اخراج نهایی آن‌ها از عراق به پایگاه لیبرتی در نزدیک فرودگاه شهر بغداد منتقل شدند.

گروهی از عناصر گروهک تروریستی منافقین امروز شنبه به عنوان مقدمه‌ای برای اخراج نهایی آن‌ها از عراق به پایگاه لیبرتی در نزدیک شهر بغداد منتقل شدند.

به گزارش ایلنا، یکی از سرکردگان گروهک تروریستی منافقین به خبرگزاری فرانسه گفت که نیروهای عراقی کار انتقال عناصر این گروهک از اردوگاه اشرف در استان دیالی عراق به پایگاه لیبرتی در نزدیک شهر بغداد را با ۱۸ دستگاه اتوبوس آغاز کردند.

بر پایه این گزارش، قرار بود انتقال اولین گروه از ۳۴۰۰ عنصر گروهک تروریستی منافقین از اردوگاه اشرف به پایگاه لیبرتی صبح جمعه آغاز شود، اما این کار به خاطر تفتیش و بازرسی آن‌ها از سوی نیروهای امنیتی عراق به تاخیر افتاد.

این سرگرده منافقین در گفتگوی تلفنی با خبرگزاری فرانسه افزود که ۳۹۷ نفر از عناصر این گروهک صبح امروز وارد لیبرتی شده‌اند و اتوبوس‌ها درحال تفتیش و بازرسی هستند.

مردم و شخصیت‌های مختلف عراق بار‌ها بر لزوم اخراج گروهک تروریستی منافقین از کشورشان تاکید کرده‌اند و در قانون اساسی عراق نیز آمده است که این کشور سکویی برای هیچ گروه تروریستی جهت اقدام علیه همسایگان نیست.

دولت عراق نیز تاکید کرده است که گروهک تروریستی منافقین باید خاک عراق را ترک کنند.

 

کد خبر 160818

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز