همشهری آنلاین: ما طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب، مطلقا اجازه نخواهیم داد فساد در گوشه‌ای از این نظام اسلامی، رخنه کرده و به همین دلیل با هر نوع فسادی برخورد خواهیم کرد.

معاون اول قوه قضائیه وعده داد: به زودی زود، مردم شاهد مجازات عبرت آمیز عاملان فساد ۳هزار میلیاردتومانی خواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قم، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی ظهر دیروز در جمع راهپیمایان قمی در محل شبستان امام خمینی (ره) حرم حضرت معصومه (س) رئیسی در سخنان خود با ا شاره به عوامل اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران گفت:
وحدت و انسجام عمومی کشور رمز موفیت ملت ایران در نبرد با فتنه‌های داخلی و خارجی چون فتنه ۸۸ است، و از این جهت هر اقدامی که باعث القاء این نکته شود که حاکمیت دوگانه در کشور وجود دارد حرکت در مسیر دشمن است.

وی گفت: از دیگر عوامل اقتدار ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی، آمادگی مردم برای هر نوع فداکاری برای نظام اسلامی است و دشمن با پی بردن به این نکته مهم، در صدد از بین بردن این عامل است.

معاون اول قوه قضائیه افزود: از تلاش‌های دشمن در این باره افزایش آسیب‌های اجتماعی در کشورهای مسلمان به ویژه کشور ماست؛ برای مثال از زمانی که آمریکا به افغانستان حمله کرده تا کنون، تولید مواد مخدر ۴۰برابر شده که این جنایت علیه بشریت است و بر همین اساس آمریکا باید در دادگاه‌های بین المللی و در پیش چشم مردم دنیا برای این موضوع محاکمه شود.

وی تأکید کرد: امیدواریم همین حضور با شکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه، در انتخابات ۱۲اسفندماه تکرار شود چرا که مبنای انتخابات در کشور ما تکلیف مداری است و مردم ما تکلیف مدارند.

رئیسی گفت: البته در مقابل این خودآگاهی ملت ایران، جریانات فاسد و دنیا طلب از ابتدای انقلاب فعالیت داشتند، اما با اراده پولادین ملت ایران تمام آن‌ها شناسایی شدند.

وی با اشاره به فساد مالی ۳هزار میلیارد تومانی گفت: دست اندرکاران قضایی کشور بعد از بررسی‌های بسیار زیاد، عوامل این فساد بزرگ را شناسایی و به زودی با برگزاری دادگاهی، آنان را به سزای اعمالشان می‌رسانند.

معاون اول قوه قضائیه گفت: انشاالله به زودی زود، مردم شاهد مجازات عبرت آمیز مفسدان اقتصادی کشور خواهند بود.

وی افزود: ما طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب، مطلقا اجازه نخواهیم داد فساد در گوشه‌ای از این نظام اسلامی، رخنه کرده و به همین دلیل با هر نوع فسادی برخورد خواهیم کرد.

 

کد خبر 160114
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز