همشهری‌آنلاین: معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه حدود 70 شرکت وارد کننده خودرو با ارز 1226 تومانی خودرو وارده کرده و با نرخ ارز آزاد خودروها رامی‌فروختند، گفت: این شرکت‌ها حدود 14 میلیارد تومان جریمه شدند.

ماشین

به گزارش اکونیوز سید علیرضا موسوی مجد، در جلسه شورای تنظیم بازار استان تهران در خصوص برخورد با گرانفروشان و محتکاران اظهار داشت: طرح ویژه نظارت بر گرانفروشان و محتکران از ابتدای هفته اجرایی شد.

بیش از 10 انبار احکتار برنج شناسایی شدند

وی ادامه داد: بیش از 10 انبار برنج که احتکار شده بود شناسایی و برخورد کردیم و بالغ بر 2 هزار تن برنج احتکار شده هندی را با قیمت مصوب وارد بازار کردیم.

موسوی مجد خاطرنشان کرد: تمام بازرسان در سطح انبارها و عمده‌فروشان متمرکز شده‌اند تا احتکاری صورت نگیرد.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه برنج، روغن و مواد پتروشیمی از عمده مواردی بوده که نسبت به احتکار آن اقدام شده است گفت: 3 واحد پتروشیمی نسبت به احتکار اقدام کرده‌اند که از یک واحد در شهرری 1500 تن مواد پتروشیمی بوده است.

وی درباره نظارت بر افرادی که ارز 1226 تومانی دریافت می‌کنند گفت: حدود 40 میلیارد تومان برگه گزارش بازرسی تهیه شده است.

موسوی مجد خاطرنشان کرد: افرادی با ارز دولتی نسبت به خرید کالا اقدام می‌کردند و کالاها را با قیمت آزاد در بازار می‌فروختند.

معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران درباره شرکت‌های وارد کننده خودرو اظهار داشت: حدود 70 شرکت وارد کننده خودرو با ارز 1226 تومانی نسبت به واردات خودرو اقدام می‌کردند و با ارز آزاد این خودروها رامی‌فروختند که حدود 14 میلیارد تومان جریمه شدند.

موسوی مجد یادآور شد: حدود 60 میلیارد تومان برای متخلفین در حوزه‌های مختلف برگه گزارش تعزیراتی صادر شده است.

کد خبر 188856
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز