همشهری آنلاین: سومین جلسه رسیدگی به پرونده فساد مالی بزرگ با حاشیه هایی همراه بود که یک مورد آن درخواست پرداخت پول به مه آفرید خسروی بود.

دادگاه فساد مالی

به گزارش خبرنگار مهر، سومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده فساد مالی راس ساعت 12 و 30 دقیقه به پایان رسید و قاضی پرونده اعلام کرد: دادگاه بعدی 8 فروردین 91 برگزار می شود.

در پایان جلسه دادگاه مادر یکی از متهمان پرونده با شیون و زاری فریاد کشید که من چندین ماه است فرزندم را ملاقات نکرده ام. همچنین تعدادی از خانواده‌ های متهمان هم دور دادستان تهران حلقه زدند و از وی درخواست داشتند تا با متهمان خود ملاقات داشته باشند که دادستان تهران گفت: درخواستتان را کتبا اعلام کنید.

در حاشیه این دادگاه یکی از آشنایان مه آفرید خسروی نماینده دادستان تهران را پیدا کرد و به او گفت: آقای مه آفرین خسروی از من درخواست 200 هزار تومان پول کرده است تا برای هزینه‌ها در زندان به او بدهم آیا بدهم یا خیر که نماینده دادستان خطاب به وی گفت: شما خودتان هم داخل پرونده هستید حواستان باشد کار اشتباهی انجام ندهید.

در لحظات پایان جلسه دادگاه مشاجره ای میان وکیل مه آفرید خسروی (ریاحی) و نماینده دادستان شکل گرفت که قاضی اعلام کرد: اینجا جای بحث نیست. این وکیل دادگستری در پاسخ به اظهارات نماینده دادستان که گفته بود برای اثبات مفسد فی الارض بودن برخی از متهمان از مراجع عظام استفتاء گرفته ایم گفت: ای کاش به مراجع عظام می گفتید که شرکت‌هایی که 1200 میلیارد تومان فروش سالانه دارند و تخلفات زیادی انجام می‌دهند حکمشان چیست؟ ریاحی وکیل آقایان ب و خسروی (سه متهم پرونده) خطاب به نماینده دادستان گفت: شما از 22 آذر تاکنون وکالتنامه بنده را در پرونده قرار ندادید و برای ما کلی اشکال درست کردید و هنوز وکالتنامه ضمیمه پرونده نیست که قاضی سراج به این مشاجره پایان داد.

کد خبر 163874
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز