گروه شهری: پل ارتباطی بزرگراه جوانه در ادامه بزرگراه نواب به اتوبان ساوه (سه‌راه نعمت‌آباد) در هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

علی معدنی مدیر نظارت بر پروژه‌های سازمان فنی – مهندسی شهرداری تهران با اعلام این خبر افزود: بهره‌برداری از فاز اول این پروژه در اوایل هفته آینده آغاز خواهد شد و گره ترافیکی سنگین جنوب غرب تهران باز می‌شود.

وی با اشاره به این‌که در طول سال‌های گذشته به‌دلیل تلاقی شبکه راه‌های سه منطقه 17، 18 و 19 تهران در این منطقه، ترافیک بسیار سنگینی را در این قسمت شاهد بودیم، افزود: بسیاری از شهروندان سه‌راه نعمت‌آباد را با عنوان سه‌راه سرگردان می‌شناختند و به‌دلیل ورودی‌ها و خروجی‌های مختلف آن به سمت اتوبان ساوه، بزرگراه جوانه، و خیابان‌های یافت‌آباد، همواره دارای ترافیک سنگینی بود. با افتتاح پل ارتباطی سه‌راه نعمت‌آباد در مسیرهای شرقی – غربی و همچنین شمالی – جنوبی آن، تسهیل رفت و آمد به‌وجود آمده است.

مدیر نظارت بر پروژه‌های شهرداری با اعلام این‌که عملیات احداث این پل در دو فاز انجام شده است گفت: هم‌اکنون فاز اول این پروژه به پایان رسیده است و برای ادامه فاز دوم این پروژه وجود معارضان ملکی به معضلی بزرگ تبدیل شده است که تا به امروز نتوانسته‌ایم آن‌را رفع کنیم.

معدنی ضمن اشاره به هزینه 4 میلیاردی برای بهره‌برداری از فاز اول این پروژه گفت: اگر از همان روز اول، برای احداث این پروژه با معارضان روبه‌رو نمی‌شدیم، شاید می‌شد این پروژه را طی شش ماه به بهره‌برداری رساند.

وی در ادامه افزود: پل ارتباطی بزرگراه جوانه به اتوبان ساوه در فاز اول به طول 85 متر است و در فاز دوم این پل به طول 240 متر در آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

برپایه این گزارش مدیر نظارت بر پروژه‌های شهرداری همچنین از افتتاح 5/2 کیلومتر از بزرگراه امام علی در ششم اسفند ماه خبر داد و افزود: بزرگراه امام علی حدفاصل پل فرجام تا پل آغاز که یک مسیر مستقیم است همزمان با تولد امام موسی کاظم(ع) در ششم اسفند ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 15776

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز