همشهری آنلاین: نمایش" بیست هزار فرسنگ زیر دریا" با اقتباس از اثر جاودانه ژول ورن به نویسندگی و کارگردانی جوزپه دی بودو در بخش صحنه‌ای سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به روی صحنه می‌رود.

به گزارش همشهری آنلاین، نمایش" بیست هزار فرسنگ زیر دریا" از گروه تئاتر پولتاچ (Teatro Potlach) و با بازی دانیلا رنولی، ناتالی مِنتا، پائولو سوماریا، گائودی فانلی و ایلاریا مانوکیو در بخش بین‌الملل جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه خواهد رفت.

این اثر یک نمایش تکنیکال است که بازیگران غوطه‌ور در صحنه طراحی شده با پروژکتورهای دیجیتال و آخرین نسل LED ها، در اکتشاف مرموز کاپیتان نمو، تماشگران را با خود همراه می‌کنند.

این نمایش که آخرین اثر گروه Teatro Potlach است، ریشه در ایده 30 ساله این گروه دارد.

این ایده در برگیرنده ترکیب گروهی از بازیگران و حضور آنها بر صحنه، با تاکید بر جدید ترین تکنولوژی‌های هنر دیجیتال و تکنیک‌های نورپردازی است.

گروه تئاتر پولتاچ در سال 1976 در ایتالیا تاسیس شده است و محصول اخیر این گروه در سال گذشته میلادی علاوه بر اجرا در شهرهای مختلف ایتالیا میهمان کشورهای دانمارک، سوئیس و هند بوده است.

در این نمایش لوکا روتزا طراح صحنه و نور؛ لائورا کُلومبو طراح لباس و گریم؛ سوفیا گولیاس دستیار کارگردان؛ آندرئا آندریانی دستیار طراح صحنه و سالواتوره پاسارو، مهناز اسماعیلی و استفانو دی بودو طراحی صحنه مجازی نمایش" بیست هزار فرسنگ زیر دریا" هستند.

کد خبر 157504
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز