همشهری آنلاین: نمایش "هتل پارادیزو" به کارگردانی مایکل وُگل از کشور آلمان در بخش صحنه‌ای سی‌امین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به اجرا در خواهد آمد.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، "هتل پارادیزو" کاری از گروه فامیلیه فلوز FAMILIE FLÖZ است و در این نمایش آنا کیستل، سباستین کائوتز، توماس راچر، فردریک راون، هاخو شولر و مایکل وُگل به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش روایت‌گر جریانات عجیب هتل پارادیزو و اتفاقات عجیبی است که در آن می‌افتد.

قصه آدم‌های این هتل بیشتر شبیه کابوسی است خنده آور است. کابوسی سرشار از زهر خند و هتل پارادیزو، بیشتر شبیه یک مالیخولیاست.

نمایش "هتل پارادیزو" مایکل وُگل محصول سال 2006 است و در شش سال گذشته در سراسر دنیا به اجرا در آمده است. در کارنامه گروه فامیلیه فلوز جوایز متعددی از فستیوال‌های اروپا، امریکایی جنوبی و آسیا به چشم می‌خورد.

نشریه ال موندو اسپانیا درباره این اثر آلمانی می‌نویسد: "اثری محکم و شاعرانه؛ اثری که تا سالها در یادها خواهد ماند."

نشریه تری ویکز نیز به تحسین نمایش"هتل پارادیزو" نوشته است:" ماسک‌های آنان، شما را به تحیر وا می‌دارد، که چگونه اتفاق‌ها، ناامیدی و حس گم گشتگی وهر اتفاق کوچک دیگری تنها با ژست و فیگور با شما ارتباط برقرار می‌کند...جای هیچ حرفی نیست... فقط تشویق کنید."

مایکل اُتوپال، طراح صحنه؛ راینهارت هافر، طراح نور؛ توماس راچر و هاخو شولر، طراح ماسک و الیس. ر. وید طراح لباس دیگر عوامل نمایش "هتل پارادیزو" هستند.

 

کد خبر 157658

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز