همشهری آنلاین: بانوان هنرمند ایران آثارشان را از 16 دی در نگارخانه آشیانه مهر وابسته به انجمن احیاء ارزش‌ها به نمایش گذاشته‌اند تا نیمی از عواید فروش این آثار صرف امور خیریه شود.

به گزارش ایلنا، در این نمایشگاه که آثاری از میترا کاویان، معصومه مظفری، ندا رضوی‌پور، الهه حیدری، معصومه بختیاری، رزیتا شرف جهان(مدیر گالری طراحان آزاد) و رعنا صادقیان به نمایش گذاشته است، آثار این هنرمندان را به فروش رسانده و نیمی از این مبلغ به گالری آشیانه مهر داده می‌شود.

بنابر گفته فروزان رحیم دوست(مدیر انجمن احیاء ارزش‌ها و رئیس گالری آشیانه مهر) در این گالری نیمی از عواید فروش به هنرمند اختصاص می‌یابد و نیمی دیگر مختص گالری است که زیر نظر انجمن اداره می‌شود، البته برخی هنرمندان مقدار بیشتری از این عواید فروش را به گالری اختصاص می‌دهند تا در امر خیریه بیشتر شرکت داشته باشند.

وی همچنین گفت: نمایشگاه‌هایی که ازسوی گالری برپا می‌شود، عمدتا با حضور هنرمندان برجسته کشورمان است.

بطور مثال در نمایشگاه آینده؛ آثاری از شادی قدیریان، گیزلا وارگا سینایی، مینا قاضیانی و تعداد دیگری از هنرمندان مطرح کشورمان ارائه خواهد شد.

نمایشگاهی خیریه‌ای طی هفته گذشته در خانه هنرمندان ایران نیز برپا شده بود که کلیه عواید فروش این آثار نیز برای بیماران ایدزی هزینه خواهد شد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند به نشانی کارگر شمالی، کوچه جعفرزادگان، پلاک 2 مراجعه کنند.

کد خبر 156416

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز