شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاهی از نقاشی‌های هنگامه صدری با عنوان "برنده، برنده" از 23 دی در گالری ساربان برپا می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، هنگامه صدری که سال گذشته نمایشگاهی با عنوان "من سیال می‌شوم" را در گالری ساربان برگزار کرده بود، تازه ترین آثار خود را در نمایشگاهی با عنوان "برنده،برنده" به نمایش می‌گذارد.

نمایشگاه نقاشی"برنده،برنده" شامل شخصیت‌های برجسته ایران و جهان است که با نشانه هایی از انواع بازی‌های زندگی همراه شده است.

صدری درباره با این آثار می‌گوید: "هر کدام از شخصیت‌ها با زبان خود بیانگر این موضوع است که هر رابطه اجتماعی نوعی رابطه قدرت است.

البته این رابطه لزوما به سلطه ختم نمی‌شود. این آثار ادامه نمایشگاه "من سیال می‌شوم" است و سعی کرده ام تا با دیدگاه جدیدی رویدادها و اتفاقات جاری زندگی را بیان کنم و محتوای جهانی که هر روز در آن تغییرات گسترده و وسیع رخ می‌دهد را توضیح دهم".

نکته مهم در نمایشگاه حاضر این است که کنشگران اجتماعی می‌توانند با به پرسش کشیدن باورهای رایج در زندگی و ارتباطات اجتماعی، سردرگمی رابطه میان واقعیت و نمادها را بررسی کنند.

هنگامه صدری متولد سال 1350 در تهران و استاد دانشگاه هنرهای اسلامی تبریز است.

صدری در سال های اخیر نه تنها در تکنیک و محتوا تجربه های جدیدی را به نمایش گذاشته است بلکه نشان داده دغدغه اجتماعی خود را نیز می‌تواند در قالب‌های متفاوتی به تصویر بکشد.

10 اثر نمایشگاه "برنده،برنده" با تکنیک اکریلیک روی بوم و در ابعاد 200 در 140 سانتیمتر خلق شده اند.

این هشتمین نمایشگاه انفرادی هنگامه صدری به شمار می‌رود. او تاکنون حضور در بیش از 20 نمایشگاه داخلی و خارجی گروهی را نیز در کارنامه هنری خود ثبت کرده است.

این نمایشگاه، جمعه 23 دی ماه از ساعت 16 افتتاح می‌شود و تا 6 بهمن ماه از ساعت 16 تا 20 برای بازدید عموم دایر خواهد بود.

علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به آدرس خیابان دکتر بهشتی، خیابان صابونچی(مهناز)، کوچه مهماندوست، شماره 8 مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88504226 تماس بگیرند.

گالری ساربان سه‌شنبه ها تعطیل است.

کد خبر 156403

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز