همشهری آنلاین: دومین دوره نمایشگاه "کنش، بیان، خلاقیت" به هنرمندان جوان 20 تا 30 سال فراخوان داد تا آثارشان را تا 5 تیرماه سال آینده به موسسه ماه مهر ارسال کنند.

به گزارش ایلنا‏‌، نمایشگاه آثار نقاشان جوان باعنوان "کنش، بیان، خلاقیت" که پاییز سال آینده برپا خواهد شد‏، موسسه ماه مهر فراخوان داد که هنرمندان 20 تا 30 سال می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند.

آثار با تکنیک و شیوه اجرای کاملا آزاد آفریده می‌شود که هر هنرمند باید 5 اثر به نمایشگاه ارسال کند. از هنرمند برگزیده، 3 اثر وارد نمایشگاه خواهد شد.

ایده محوری نمایشگاه، کندوکاو در رابطه‌ هنر و جسم است. شرکت‌کنندگان تشویق می‌شوند که سطح کاغذ دریافتی را به مثابه‌ بدن تلقی کنند اما شیوه‌ کار کاملاً آزاد است و محدودیتی برای سبک کار وجود ندارد.

همچنین از آثار برگزیده یک نمایشگاه در ایران و سپس از منتخب آن‌ها، نمایشگاهی در امارات متحده‌ عربی و یک نمایشگاه نیز در آلمان برگزار خواهد شد.

گالری ماه مهر اعلام کرد که قیمت تمامی آثار در نمایشگاه، ثابت و برابر با چهارصد‌هزار تومان تعیین شده است.

قیمت اثر و سهم هنرمند از آثار فروخته‌شده در نمایشگاه‌های خارج از کشور با توافق گالری خارجی تعیین می‌شود.

دبیری دومین دوره نمایشگاه "کنش، بیان، خلاقیت" را علی نصیر و باوند بهپور برعهده دارند.

هنرمندان برای شرکت در این نمایشگاه 25 تا 29 دی‌ماه 1390 فرم ثبت نام را تحویل می‌دهند و 3 تا 5 تیرماه 1391 مهلت دارند که آثارشان را برای دبیرخانه ارسال کنند تا پاییز سال آینده دور دوم این نمایشگاه برپا شود.

 

کد خبر 157666

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز