گروه اقتصادی: براساس روال هر ساله طرح نوروزی نظارت بر قیمت و کیفیت عرضه کالا‌ها از 15 اسفند ماه سال جاری تا 15 فروردین‌ماه86 در سراسر کشور اجرا می‌شود.

معاون بازرگانی داخلی سازمان بازرگانی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب گفت: بر اساس دستورالعمل سازمان بازرسی و نظارت و قیمت و عرضه کالا سازمان بازرگانی استان تهران با استفاده از بازرسان این سازمان نسبت به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز اقدام می‌کند.

یدالله صادقی در زمینه نظارت بر قیمت و کیفیت عرضه کالاها در نمایشگاه فروش بهاره گفت: تعیین کیفیت و قیمت این کالاها در کمیته‌ای متشکل از نمایندگان سازمان بازرگانی استان تهران، مجامع امور صنفی و اتحادیه‌های ذی‌ربط صورت می‌گیرد.

وی در زمینه امکان افزایش محل برپایی نمایشگاه فروش بهاره به بیش از دو مکان گفت: در این باره بررسی‌های لازم صورت گرفته و کارهای مقدماتی انجام شده است و مشکلی در زمینه امکانات زیر‌ساختی برای افزایش تعداد محل‌های برگزاری نمایشگاه فروش بهاره وجود ندارد و تلاش می‌کنیم تا با همکاری مجامع امور صنفی و مشارکت صنوف تولیدی و توزیعی از 9 تا 18 اسفند ماه نمایشگاه فروش بهاره و از 20 تا 29 اسفند طرح فروش فوق‌العاده را اجرا کنیم.

صادقی در زمینه امکان عرضه مواد پروتئینی گوشت، مرغ و تخم‌مرغ در نمایشگاه فروش بهاره گفت:‌ غرفه‌هایی را بدین منظور در نمایشگاه فروش بهاره پیش‌بینی کرده‌ایم و همچنین برای عرضه این مواد مکان مجزایی را در مجتمع شهید باستانی در نظر گرفته‌ایم تا نسبت به عرضه مواد پروتئینی با قیمت و کیفیت مناسب اقدام شود.

وی در زمینه امکان عرضه میوه و مرکبات در نمایشگاه فروش بهاره گفت: پیش‌بینی لازم در این باره صورت گرفته است و اگر شرایط لازم فراهم شود در این نمایشگاه‌ها نسبت به عرضه میوه اقدام خواهد شد. گرچه اجرایی شدن این موضوع به دلیل شرایط خاص مورد نیاز برای عرضه مستقیم میوه نیازمند امکاناتی است که در طرح اجرایی نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

کد خبر 15625

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اقتصاد كلان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز