مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۸۵ - ۱۰:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهرداری تهران با هماهنگی وزارت بازرگانی گوجه مرغوب به قیمت 450 تا 500 تومان عرضه می کند.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت : اخیرا هماهنگی هایی با وزارت بازرگانی برای تامین گوجه فرنگی مرغوب به منظور عرضه در میادین و بازارهای میوه و تره بار شهر تهران صورت گرفته است .

عبدالرحمن چراغعلی با تاکید بر اینکه سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران نه تولید کننده گوجه فرنگی است و نه وارد کننده آن ، تصریح کرد : سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران فقط امکانات مورد نیاز شامل غرفه و جایگاه لازم را برای عرضه گوجه فرنگی در اختیار تولید کنندگان، افراد و تعاونی‌هایی که وارد کننده این محصول هستند، می‌گذارد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران وی با بیان اینکه گوجه فرنگی نیز مانند سایر محصولات در میادین میوه و تره بار تابع عرضه و تقاضا است، افزود : سازمان میادین میوه و تره بار این آمادگی را دارد که همکاری لازم را با تولیدکنندگان و تعاونی های وارد کننده و تولید کننده گوجه فرنگی برای در اختیار قرار دادن غرفه‌های مورد نیاز به منظور عرضه این محصول در سطح میادین و بازارهای روز داشته باشد.

به گفته چراغعلی در حال حاضر گوجه فرنگی در سطح تمام بازارها و میادین میوه و تره بار شهرداری تهران به قیمت 450 تومان عرضه می‌شود که بسته به کیفیت گوجه فرنگی امکان عرضه این محصول تا قیمت 500 تومان نیز وجود دارد. 

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار فصل زمستان را یکی از دلایل کمبود تولید وعرضه گوجه فرنگی عنوان کرد و گفت : از آنجا که محصول گوجه فرنگی در فصل زمستان تولید نمی‌شود بنابر این عرضه نیز کاهش می‌یابد اما با توجه به اینکه به تدریج هوا رو به گرمی می رود به مرور تولید گوجه فرنگی در مناطق جنوبی کشور مانند بوشهر در حال آغاز است که این امر به تدریج بازار تولید و عرضه این محصول را از حالت رکود خارج می کند.

کد خبر 15724

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز