همشهری آنلاین: ششمین نمایشگاه بین‌المللی تصویرگری رنگ‌های مقدس ایتالیا با آثار 13هنرمند ایرانی از 20 ژانویه تا 13 می 2012 (30 دی 1390 تا اردیبهشت سال آینده) در ایتالیا برپا خواهد شد.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه با موضوع "هوا از دیدگاه ادیان" در شهر پادوآ ایتالیا برپا می‌شود که آثار آن طی ششمین دوره مسابقه تصویرگری رنگ‌های مقدس انتخاب شده‌اند.

در ششمین مسابقه تصویرگری ایتالیا، 83 تصویرگر از 21 کشور دنیا انتخاب شدند که ایتالیا با 31 تصویرگر در صدر تعداد شرکت‌کنندگان قرار دارد و پس از آن نیز ایران با 13 تصویرگر بیشترین آثار را درمعرض دید علاقمندان قرار می‌دهد.

آلمان با 6 تصویرگر، آرژانتین با 5 تصویرگر و ژاپن با چهار تصویرگر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

در این نمایشگاه علاوه بر کشورهای نام برده شده، کشورهایی چون آمریکا، استرالیا، چمهوری چک، اسلوانی، اسپانیا، فرانسه، مکزیک، پرتغال، تایوان، ترکیه، دانمارک، رومانی، کرواسی، کره لهستان و لیتوانی شرکت کرده‌اند که از این کشورها تعداد هنرمندان حاضر در این نمایشگاه سه تا یک نفر است.

13 هنرمند شرکت کننده در این نمایشگاه شامل کریم نصر، شراره خسروانی، مرتضی زاهدی، معصومه صحبتی،آزاده مدنی، رضا مکتبی، افرا نوبهار، مرجان وفائیان، روشنک احدی، الهام اسدی، شبنم جورابچی، سحر خراسانی و هما نوزاد است که آثار این هنرمندان در کاتالوگ ششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تصویرگری رنگ‌های مقدس چاپ و منتشر شده است.

 

کد خبر 152573

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز