همشهری آنلاین: کتاب تبلیغات و اقناع نوشته گارث جاوت و ویکتوریا ادانل با ترجمه دکتر حسین افخمی توسط انتشارات همشهری منتشر شد

تبلیغات و اقناع

این کتاب، تبلیغات و اقناع را در گذار تاریخ بررسی می‌کند و می‌گوید این مفاهیم از کجا آمده‌اند، چه مسیری را طی کرده‌اند و اکنون در کجا ایستاده‌اند.

با خواندن «تبلیغات و اقناع» مفاهیم مرتبط با این حوزه را به خوبی می‌شناسید و روشی دقیق و روشن برای تجزیه و تحلیل آنها به دست می‌آورید.

در این کتاب تمام ایده‌های مهم و کلاسیک با مثال‌هایی فراوان برای درک هر چه بهتر آنها، آمده است.

در پیش‌گفتار نویسندگان آمده است: در این کتاب، تبلیغات به عنوان موضوعی با قدمتی بسیار کهن مورد توجه قرار می‌گیرد و هدف ما فراهم کردن فرصت و چالشی است تا خواننده را با جهان شگفت‌انگیز تبلیغات درگیر کند، به امید آنکه او را به شرکت در بحث و تحقیق بیشتر برانگیزاند.

کتاب«تبلیغات و اقناع» توسط انتشارات همشهری در 458 صفحه، با شمارگان 1500 نسخه و قیمت 10000 تومان روانه بازار نشر شده است.

کد خبر 152455

برچسب‌ها