فیلادلفیا: یک مسافر خطوط هواپیمایی آمریکا مجبور شد بیش از 7ساعت در هواپیمای در حال پرواز بایستد. یک مسافر 180کیلویی که به زحمت خود را در صندلی کناری وی جا داده بود جایی برای نشستن آرتور برکوییتز 57ساله باقی نگذاشته بود و او را مجبور کرد در طول این سفر هوایی، بایستد.

plane

البته آرتور برکوییتز از این نگران بود که باید مسافت بین آلاسکا تا فیلادلفیا را بدون کمربند صندلی طی کند. به گفته آرتور، همسفر 180کیلویی وی که نیمی از صندلی این مسافر بخت‌برگشته را اشغال کرده بود، پس از عذرخواهی کردن، بدون هیچ رودربایستی گفته است: فقط می‌دانم که من بدترین کابوس برای تو هستم.

ماهی پشت چراغ‌قرمز

سیاتل: این روز‌ها رهگذران خیابان اسکوکومیش واقع در روستایی در ایالت سیاتل آمریکا شاهد جنب و جوش ماهی‌هایی هستند که به‌نظر می‌رسد پشت چراغ قرمز منتظرند تا از جاده عبور کنند. البته برخی از آنها بدون توجه به چراغ‌ راهنمایی نیز از جاده عبور می‌کنند و به آن طرف می‌روند. در واقع این ماهی‌های سالمون به‌دنبال جاری شدن سیل در این منطقه مجبورند در ادامه مسیر خود از عرض خیابان عبور کنند تا برای تخم‌ریزی به محل مورد نظر خود برسند. کانوی بومن متخصص جانوران آبی می‌گوید: برای ماهی‌های ‌سالمون که خلاف جهت آب شنا می‌کنند رودخانه، رودخانه است حتی اگر از وسط خیابان عبور کند.

مسابقه خوردن بوقلمون

نیویورک: زنی که فقط 68کیلوگرم وزن داشت توانست در مسابقه خوردن بوقلمون، رقیب 185کیلویی خود را پشت‌سر بگذارد. سونیا توماس 42‌ساله معروف به عنکبوت سیاه در این مسابقه یک بوقلمون کامل را ظرف فقط 10دقیقه خورد. وی در پایان این مسابقه جایزه یکهزار و 581دلاری آن‌را نصیب خود کرد. سونیا به خبرنگار‌ها گفت: در انتهای مسابقه فقط استخوان‌‌های بوقلمون من باقی‌مانده بود. وی پیش از این نیز رکورد‌های جالبی از خود برجای گذاشته بود. برای نمونه‌، بلعیدن 65تخم‌مرغ آب‌پز ظرف 6دقیقه و 40ثانیه یا خوردن 80ناگت مرغ ظرف 5دقیقه برخی از این رکورد‌هاست.

گیرکردن در جارختی

لندن: یک دانشجوی انگلیسی پس از اینکه جارختی به سمت وی سقوط کرد داخل آن‌گیر کرد و حسابی به دردسر افتاد. البته ماجرا به همین سادگی نبود و مسئولان دانشگاه دربی انگلستان برای رها شدن وی از این مهلکه مجبور شدند با آتش‌نشانی تماس بگیرند. خانم دانیل مورگان 18ساله از ناحیه سر و گردن به شدت تحت فشار بود و ماموران آتش‌نشانی نیز سرانجام با بریدن لوله‌های فلزی او را آزاد کردند. مورگان در این‌باره می‌گوید:‌ پیش از اینکه مسئولان دانشگاه با آتش‌نشانی تماس بگیرند دوستانم در حال قهقهه و گرفتن عکس و فیلم از من بودند.

کد خبر 152157
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز