نیویورک: گیر کردن خلبان در سرویس بهداشتی هواپیما باعث شد که کمک خلبان از ترس هواپیما ربایی ناچار به فرود اضطراری شود.

Delta emergency landing

هواپیمای مسافربری شرکت دلتا در آمریکا از کارولینای شمالی در حال پرواز بود که در میانه مسیر، خلبان پرواز به‌دلیل قفل‌شدن در سرویس بهداشتی از پشت در از یکی از مسافران خواست تا خدمه را از وضعیت خودش مطلع کند. مسافر که خارجی بود به سراغ کمک‌خلبان رفت و با لهجه‌ای خارجی، موضوع را به وی گفت. کمک‌خلبان نیز به اشتباه تصور کرد که هواپیما ربایی رخ داده و خلبان را در سرویس بهداشتی زندانی کرده‌اند. برای همین از برج مراقبت درخواست فرود اضطراری کرد.

زندگی در گذشته

تنسی: هر روز که آقای مایکل تیگ از محل کار بازمی‌گردد به محض بازکردن در‌های خانه انگار قدم به 70سال پیش گذاشته است. تمام وسایل منزل این مرد آمریکایی از تلویزیون سیاه و سفید گرفته تا چمدان‌های چرم و ... متعلق به زمان جنگ جهانی دوم است. علاقه شخصی این راننده اتوبوس 45ساله باعث شده تا وی از سال‌ها پیش به جمع‌آوری لوازم خانگی دوره جنگ جهانی دوم روی آورد. گفتنی است آقای تیگ و همسرش هیچ‌ وسیله مدرنی در خانه ندارند و حتی آب لباس‌هایی را که با تخته لباسشویی می‌شویند با استفاده از خشک‌کن‌های غلتکی قدیمی می‌گیرند.

وان 7/1 میلیون دلاری

دبی: یک وان حمام در شهر دبی به قیمت بیش از یک میلیون و 700هزار دلار در یک حراجی واقع در مرکز تجارت جهانی این شهر فروخته شد. مسئولان شرکت چینی فروشنده این وان حمام ادعا می‌کنند سنگ‌های به کار رفته در این وان، خاصیت شفادهندگی دارد. به گفته کارشناسان از این نوع وان‌ها در جهان به تعداد انگشت‌شماری وجود دارد. یکی از مسئولان این شرکت چینی می‌گوید: سنگ‌های این وان از نظر چینی‌های باستان بسیار ارزشمند بوده است. وی ادعا می‌کند میلیون‌ها سال انرژی زمین در این سنگ‌ها ذخیره شده و می‌تواند هر دردی را درمان کند.

غرامت 10میلیون دلاری

نیویورک: یک مسافر خطوط هواپیمایی آمریکا به خاطر وجود یک سوسک در هواپیما مبلغ 10میلیون دلار غرامت گرفت. این زن به محض مشاهده سوسک، خدمه هواپیما را در جریان گذاشت اما آنها فقط انگشت خود را جلوی بینی خود گرفته و از وی خواستند تا سکوت کند. وی نیز به محض پایان این سفر هوایی به دادگاه مراجعه می‌کند. در پایان، قاضی دادگاه به نفع وی رای داده و شرکت هواپیمایی 10میلیون دلار به شاکی پرداخت می‌کند. این زن به خبرنگار‌ها گفت: پس از مشاهده سوسک تا چند روز وضعیت روحی مناسبی نداشتم.

کد خبر 151427
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز